Skönt att ha hela huset för sig själv, är nog sista gången på många år
Är du dräktig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att ha hela huset för sig själv, är nog sista gången på många år
Antingen får du låta bli att koka över saker eller så använder du skrapan på kastrullen/stekpannans undersidaVem i helvete tänkte att man skulle skapa en spis man måste skrapa matrester med en skrapa varje gång man lagat mat?!? Jag vill inte stå en halv timme och skrapa varje gång jag lagat något Visst ser den snygg ut men det spelar ingen roll när det är ett jäkla jobb att hålla den snygg. Grrr.
Antingen får du låta bli att koka över saker eller så använder du skrapan på kastrullen/stekpannans undersida
Hmmph! Hur ska man koka spaghetti utan att koka över? Och hur kan vatten bli ingrodda fläckar??? Det är inte under utan runt själva plattan som det ingrodda är så jag tror inte att det är mina kastruller och stekpannor, men jag ska väl inte behöva köpa nya bara för att jag har en sån här spis?!? Ok, induktion är en sak, men det här är helt idiotiskt.
Då var @hallonsaft förslag om hämtmat/hushållshjälp mycket bättre
Bikarbonat och citron. blir som nytt.Ska försöka med bikarbonat ikväll. Tydligen ska det vara bra. Hmmm. Har tre olika sorters rengöringsmedel för glas/keramikhäll men inte fasiken fungerar de hur mycket jag än skrapar och skrapar.
Gillar båda förslagen, helst hämtmat!
Ligger i sängen o väntar på JB.Sängen kallar nu när kvällste är drucket och katten utfodad.'
Hoppas du får sova.Kan inte sova trots att jag är helt slut. Det bara kryper i benen på mig och jag vet inte hur jag ska ligga utan vänder och vrider varannan minut, typ. Tar magnesium mot bla sendrag men det hjälper visst inte mot rastlösa ben. Inte så mycket i alla fall.
Ordning och reda med rätt att natta.Sängen kallar nu när kvällste är drucket och katten utfodad.'
Får du syn på honom, så attackera snabbt och håll hårt i honom det är en klurig rackare den där JB.Ligger i sängen o väntar på JB.
Nu ska jag fixa spagetti trots att jag gjorde potatismog förut men det står i kylen och kan säkert ätas imorgon eller så och @MJLee kan ju vara lite skyldig till detta infall
Man kan ju inte beskylla dig för att vara kräsen i alla fall.Nu ska jag fixa spagetti trots att jag gjorde potatismog förut men det står i kylen och kan säkert ätas imorgon eller så och @MJLee kan ju vara lite skyldig till detta infall
Du menar felskrivningen "potatismog", såg jag nu och för sent att redigeraMan kan ju inte beskylla dig för att vara kräsen i alla fall.
Det är mycket bättre för dig om vi andra äter pastan åt digPasta kan man aldrig få för mycket av och nu när jag begränsats av läkare så får jag leva ut mitt pastabegär genom andra
Skrapat lite mer, det har försvunnit lite men inte i jämförelse med ansträngningen
Du menar felskrivningen "potatismog", såg jag nu och för sent att redigera
Sitter och tittar på hästannonser - än så länge är alla tre som verkar intressanta fuxston