Helvetes jävla skit!!
ALDRIG får man en paus utan det är bara käftsmäll på käftsmäll på käftsmäll.
Trodde äntligen det började ljusna men icke.
Så förbannat trött på allt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helvetes jävla skit!!
Hoppas du får sova och får en suverän dag på jobbet imorgonMåste sova snart... får se hur det går.
Katten försvann så får leta rätt på henne med.
Jobb imorgon, det ska bli skönt.
AnanastårtaVad finns det för tårtor som man inte tycker om ????
Helvetes jävla skit!!
Alla dar på jobbet är suveräna på sitt sättHoppas du får sova och får en suverän dag på jobbet imorgon
❤❤
NattiDå var ledigheten slut och imorgon börjar jag jobba igen. Läge för sängen med andra ord, även om jag jobbar em. Natti!
Bra fråga min är med modellen som kokar över och stänker hej vilt, så dumt.Vem i helvete tänkte att man skulle skapa en spis man måste skrapa matrester med en skrapa varje gång man lagat mat?!? Jag vill inte stå en halv timme och skrapa varje gång jag lagat något Visst ser den snygg ut men det spelar ingen roll när det är ett jäkla jobb att hålla den snygg. Grrr.
Bra fråga min är med modellen som kokar över och stänker hej vilt, så dumt.
Fast jag har vanlig spis med riktiga plattor med andra ord tråkiga kanter runt plattorna som ser för hemska ut går inte att få rent hur jag än gnor.
Lösning: köpa färdigmat eller skaffa städhjälp är nog fanken det enda jag kan komma på
Bikarbonat är bra till lite allt möjligt, även i kattlådan. När jag har bytt den helt så har jag i lite sand (några cm) sen strör jag bikarbonat ett lager och sen fyller jag upp ordentligt med sand.Ska försöka med bikarbonat ikväll. Tydligen ska det vara bra. Hmmm. Har tre olika sorters rengöringsmedel för glas/keramikhäll men inte fasiken fungerar de hur mycket jag än skrapar och skrapar.
Gillar båda förslagen, helst hämtmat!