Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har flyttat söderut! Alla möbler är kvar i förrådet uppåt landet men de ska väl ner när jag hittat en mer permanent bostad. Hyr möblerat i andra hand så länge. Börjar nya jobbet på måndag och ska väl försöka packa upp och komma i ordning till dess. Det får morgondagens projekt dock. Hjärnan har kopplat ur för dagen.
Vart har du flyttat? :confused:

8DAB6575-1B04-43C6-B36D-944C3D9474ED.webp

Himlen har fått en ny stjärna ⭐♥️
Vila i frid älskade lilla Pippi ♥️♥️♥️

:cry:

Lyckats få i mig kaffe och det gick bra även om det var kanske en halv kopp, jag dricker alltid i mugg men var försiktig med mängden och det verkar som det gick bra. :bow: Funderar på om jag ska försöka äta något snart, lutar åt att testa potatismos och något snällt till det.
#detfinnshopp
#hungrigmage
#ordförandeihatamigränklubben

Budapestrulle!
Dom andra verkade gilla den iaf! Jag får vara nöjd att det inte blev onödiga kalorier.

Åh, den bästa av dom alla :d
Men! Det får icke drypa av grädde och vara tillräckligt med nötter samt mandariner och inget annat jäkla påhitt. Här är jag väldigt kräsen och det finns bara en nr 1, från resterande konditorier köper jag enbart för att vi bor 30 mil från den godaste :meh:

Hemma från stan igen. Övriga i familjen har käkat våfflor och jag ska ta mig något mindre kaloririkt. Har redan festat tillräckligt i påsk :p
Fick med mig 2 klänningar hem, så nu väntar jag in våren :)

Fick inskickat min debattartikel tidigare idag med. En snäll bukefalist läste igenom den först för att se om det var läsbart :p :heart
Nu den eviga väntan på återkoppling :nailbiting:

Nej, lite mat i magen och ett tvprogram som börjar strax :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 719
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar