Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo men god morgon världen!
Nu börjar jag känna mig som något som påminner om mänskligt igen, funderar t.o.m. på om jag törs testa några doppar kaffe, inte druckit det idag utan endast vätskeersättning och inte rökt men det ska nog lösas med så snart jag kan/törs.

Taggar för jobb 8-17:30 imorrn med kaffe och bulle på macken
Väntar på bussen efter att ha hämtat ut kattmaten

Skräp! En kund kom in med tårta till oss förut så jag hade riktigt sett fram emot eftermiddagsfikat. Och när jag kommer ner i fikarummet så är det en jävla tårta jag inte tycker om!
Nu är jag jättesugen på tårta men vill inte äta en jag inte gillar!
Åh nej vad tråkigt men säkert någon annan som har sorten som favorit och blir jätteglad istället får vi hoppas.

Borde ta tag i disken, skruva färdigt skötbordet och äta något mer än ett äpple till middag.. ska bara ligga i sängen och samla kraft en liten stund till.

Vill göra nåt. Varit ute och gått en halvtimme och tagit ett varv i trädgården. Pysslat lite, jobbat lite. Har egentligen hållt igång hela dan men är ändå rastlös.. Har för ont för att rida.
Får väl lösa lite korsord och dricka te.

Barnet sover, antagligen dum tid men han har varit jättegnällig och velat amna hela dagen så han behöver nog sova. Sov på fm också.

Funderar på vad vi ska äta till middag, orkar nog bara koka potatis och köra torsk i micron. Ärtor till, det gillar barnet :)

Härligt :) ! Första dagen som jag satte mig i bilen när jag skulle köra hem och tänkte att jag behövde hissa ner rutan lite... Och jackan behövde inte vara knäppt ända upp i halsen heller - underbart :) ! Hoppas, hoppas att detta verkligen är den riktiga början på VÅREN :D !!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 721
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar