Ehm, holländsk D-ponnyKom hit så kidnappar vi honom! Han kan bo på min balkong!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ehm, holländsk D-ponnyKom hit så kidnappar vi honom! Han kan bo på min balkong!
Sånt här kan verkligen få hjärtat att brista!Det skulle han älska! Det kändes hur mycket kärlek det finns i ponnyn, han vill liksom vara lycklig. Jag gissar att han varit lite glad och yvig och har då "kuvats" med hårda ord och slag
Min dam är holländare. Hon är mycket för att stå på bakbenen och kan ibland bli livrädd när jag höjer handen. Det blir mer och mer sällan men finns fortfarande kvar.
Haha jag har ganska stor balkongEhm, holländsk D-ponny
Grattis!Har precis fått reda på min nya lön, och blev väldigt glad ! Fina ord från chefen om min arbetsinsats, mitt utökade ansvarstagande, mitt engagemang för gruppdynamiken på avdelningen, och mycket högre höjning än vad jag förväntat mig ! Vilken rolig överraskning!
Det skulle han älska! Det kändes hur mycket kärlek det finns i ponnyn, han vill liksom vara lycklig. Jag gissar att han varit lite glad och yvig och har då "kuvats" med hårda ord och slag
Jag har ju träffat en massa araber från Polen... många har farit REJÄLT illa på galoppbanan. De allra flesta av dem har dock varit vänliga själar som riktat sina reaktioner mot sig själva sas och inte mot människorna (snarast farit in i väggen än gått till attack). Ett sto blev rädd av ljudet från moroten när hon bet av den När man får förtroende från en sådan häst är man stolt
Nu tycker jag du är kinkig. Vet du hur svårt det är att se skillnad på två olika namn på två olika adresser om båda envisas med att bo i port nr 2?Det borde vara olagligt att posten skickar post till helt fel adresser också !
Eller har samma son efternamn och bor i samma postnummerområde.Nu tycker jag du är kinkig. Vet du hur svårt det är att se skillnad på två olika namn på två olika adresser om båda envisas med att bo i port nr 2?
Ja verkligen! Det är därför jag känner att det finns en väldigt fin ponny under alla nerver. Än så länge går han bara lektion en gång i veckan med träningsgruppen, i övrigt är det en tjej som har honom som foderhäst och rider. Jag älskar verkligen ridskolan som ger honom de allra bästa förutsättningarna så här!Då kan man verkligen snacka om bra gener och psyke att han inte surnat ur totalt på människor
Eller har samma son efternamn och bor i samma postnummerområde.
Eller har fullständigt olika namn men har brevlådorna i närheten av varandra.