Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
YAY! Som vanligt kom @dobbis till undsättning :bow: vad skulle man göra utan Bukes egna händighetsmirakel? :up: Tack @karamelldrottningen och @hallonsaft för goda råd och uppmuntran. Liksom medhåll i just hur ologiska vissa hushållsredskap är. :mad: Iofs känner man sig som när man ska skruva ihop något från IKEA och vill döda glada gubben :rage: Hoppas bara innerligen att jag satte på det nya bladet rätt. Såg precis likadant ut i båda ändarna och på båda sidorna. :confused:

MJ som ska gå och plåstra om sina fingrar igen. :angel:

Grejen är att bladen (i alla fall på vår) är vändbara. När det är slött vänder man och använder andra sidan.

Med vänlig hälsning,
03.05 info:D

Sov duktigt vid 22.30 men är istället nu klarvaken sedan 01.30 :banghead: Gör visserligen alla fel enligt "somna om"-handboken men ändå.

Jag har nu vrakt i mig en stor portion chili nachos ... Da jag ocksa oste pa en ganska vesantlig del jalapenos behovde jag ju ocksa lite sour cream. :angel: Right! :p
Men da viktnedgangen gar nedat, om an nagot langsamt just nu, ar jag nojd. Jag har ett par till kilo att ga ner ... sedan ar jag helt nojd.:cool: och da jag glomt ata i dag kandes det inte som ett overtramp att ata extra mycket sour cream. :grin:

Vaknat för tredje gången inatt av mardrömmar.
Den första minns jag inte helt. Den andra fick jag en hjärntumör och min familj vägrade prata med mig och jag hade ca 1 vecka kvar att leva.
Den tredje så dog min sambo.
Hade mardrömmar för någon dag sen också.
Tror jag får sluta att sova.

Det blev crapdålig sömn. A och jag har legat och tryckt på varandra hela natten, såpass att jag drömt om att få sova i lugn och ro på en soffa :D synd att jag aldrig vaknade nog för att gå till andra sängen. :banghead:

Sex timmars sömn får duga. Vaknade upp till totalt spöregn. Vi har fortfarande tjäle i backen så nu är det pölar i mängder överallt.

Jag har råkat köpa häst...

Dags att sätta fart och komma på smeknamn för gillar inte namnet alls. fixa stallplats, fixa transport, fixa försäkring... jeezez. Hästen besiktigas på fredag fm. Jag kommer inte vara med (unghäst finns inte så mycket att gå igenom) Även dags för sista sprutan för mitt dräktiga sto.

Satan hur gick det här till?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 718
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar