Fluffa kudden så den blir perfekt att sova på, dröm snällt.#medvetslös #nannakudden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fluffa kudden så den blir perfekt att sova på, dröm snällt.#medvetslös #nannakudden
YAY! Som vanligt kom @dobbis till undsättning vad skulle man göra utan Bukes egna händighetsmirakel? Tack @karamelldrottningen och @hallonsaft för goda råd och uppmuntran. Liksom medhåll i just hur ologiska vissa hushållsredskap är. Iofs känner man sig som när man ska skruva ihop något från IKEA och vill döda glada gubben Hoppas bara innerligen att jag satte på det nya bladet rätt. Såg precis likadant ut i båda ändarna och på båda sidorna.
MJ som ska gå och plåstra om sina fingrar igen.
Inte en droppe här.Usch,nu bara vräker regnet ner Inte ok
Sambon ställde på sin bil i måndags, men kom sen på att den var obesiktad.På torsdag kommer våren. Sonen ringde nämligen och meddela att raggarbilen skulle ut då...
Bättre än snön som faller härUsch,nu bara vräker regnet ner Inte ok
Usch,nu bara vräker regnet ner Inte ok
Man skaffar hus med rejäl trädgård Men jag måste gå någon vända idag om jag inte kan lura barnen till det.Disigt väder ute = kan med gott samvete sitta framför datorn och skära ut vinyl . Utanför fönstret ser jag folk som går förbi på gångbanan med sina hundar, och tackar ännu en gång mig själv för att jag bara skaffat katter