Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På ridskolan startade ridhusbygget igår Väldigt spännande Jag fick dock hjälpa till och släppa ut några ponnysar idag, vissa hade verkligen nerverna utanpå. Speciellt en relativt ny ponny, holländare. Undrar vad han har varit med om tidigare för det räckte att jag lyfte vänsterhanden lite när jag ledde honom så var han på väg att försvara sig och nästan resa sig en såååå olycklig själ! Hoppas verkligen att han kan landa, för det känns som en suverän, barnälskande ponny under alla de där nervernaRidbanebygge på gång
På ridskolan startade ridhusbygget igår Väldigt spännande Jag fick dock hjälpa till och släppa ut några ponnysar idag, vissa hade verkligen nerverna utanpå. Speciellt en relativt ny ponny, holländare. Undrar vad han har varit med om tidigare för det räckte att jag lyfte vänsterhanden lite när jag ledde honom så var han på väg att försvara sig och nästan resa sig en såååå olycklig själ! Hoppas verkligen att han kan landa, för det känns som en suverän, barnälskande ponny under alla de där nerverna
Har precis fått reda på min nya lön, och blev väldigt glad ! Fina ord från chefen om min arbetsinsats, mitt utökade ansvarstagande, mitt engagemang för gruppdynamiken på avdelningen, och mycket högre höjning än vad jag förväntat mig ! Vilken rolig överraskning!
Jag har också träffat en holländsk ponny som reagerade knepigt i vissa situationer även om det inte var så här illa. Hon är en enormt vänlig själ och en underbar ponny (samt vacker, helt kolsvart ).
Den här är på sin vakt så fort du öppnar boxdörren och är extrem huvudskygg men när jag pratade lugnt med honom och kliade på halsen utan att tränga mig på liksom så stack han in huvudet i min famn Så han vill verkligen lita på människor, han behöver bara tonvis med kärlek så att han vågar!Jag har också träffat en holländsk ponny som reagerade knepigt i vissa situationer även om det inte var så här illa. Hon är en enormt vänlig själ och en underbar ponny (samt vacker, helt kolsvart ).
Åhh men liten! Jag kan klappa på honom!Den här är på sin vakt så fort du öppnar boxdörren och är extrem huvudskygg men när jag pratade lugnt med honom och kliade på halsen utan att tränga mig på liksom så stack han in huvudet i min famn Så han vill verkligen lita på människor, han behöver bara tonvis med kärlek så att han vågar!
Åhh men liten! Jag kan klappa på honom!
Kom hit så kidnappar vi honom! Han kan bo på min balkong!Jag vill också klappa!
Kom hit så kidnappar vi honom! Han kan bo på min balkong!
Det skulle han älska! Det kändes hur mycket kärlek det finns i ponnyn, han vill liksom vara lycklig. Jag gissar att han varit lite glad och yvig och har då "kuvats" med hårda ord och slagÅhh men liten! Jag kan klappa på honom!