Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så här ser den ut. Först med knappen nedtryckt och bladet inne

39407799120_fb8d3e2bd8_m.jpg

Knappen uppskjuten och bladet längre ut

27344019498_c85fa21208_m.jpg

Andra sidan, som ser likadan vare sig knappen är uppe eller ner.

26345061777_5f338e526e_m.jpg

Den runda delen med ett hål i kan böjas uppåt en bit oavsett om knappen är uppe eller ner.

39407786510_252f0ed91a_m.jpg

:idea:

Möjligt ta bild på bladet närmare kanske kan hjälpa? jag är inte den mest tekniska här inne det finns garanterat andra som är bättre på sånt.
Runda hålet på baksidan gissar jag är för att kunna hänga den i typ snickarbälte eller så?
@dobbis snickrar ju en del, hohooo

Så här ser den ut. Först med knappen nedtryckt och bladet inne

39407799120_fb8d3e2bd8_m.jpg

Knappen uppskjuten och bladet längre ut

27344019498_c85fa21208_m.jpg

Andra sidan, som ser likadan vare sig knappen är uppe eller ner.

26345061777_5f338e526e_m.jpg

Den runda delen med ett hål i kan böjas uppåt en bit oavsett om knappen är uppe eller ner.

39407786510_252f0ed91a_m.jpg

:idea:
Ser du dom spåren du har på var sida om hålet en bit ner? tryck in något där,nagel,skruvmejsel,kniv o bänd försiktigt.

Haha va!
Jäkligt ologiskt. De får skicka med en manual när de säljer dessa :crazy::rofl:
Jag instämmer men jag tror du visade bild på en spishällskrapa faktiskt.
@dobbis kanske löser gåtan på det här.
Var försiktig @MJLee

Jag har flera klickskrapor, några har jag råkat få med från gammalt jobb och några från pappa och jag svär varenda gång blad ska bytas men bra är dom när dom används.

YAY! Som vanligt kom @dobbis till undsättning :bow: vad skulle man göra utan Bukes egna händighetsmirakel? :up: Tack @karamelldrottningen och @hallonsaft för goda råd och uppmuntran. Liksom medhåll i just hur ologiska vissa hushållsredskap är. :mad: Iofs känner man sig som när man ska skruva ihop något från IKEA och vill döda glada gubben :rage: Hoppas bara innerligen att jag satte på det nya bladet rätt. Såg precis likadant ut i båda ändarna och på båda sidorna. :confused:

MJ som ska gå och plåstra om sina fingrar igen. :angel:

YAY! Som vanligt kom @dobbis till undsättning :bow: vad skulle man göra utan Bukes egna händighetsmirakel? :up: Tack @karamelldrottningen och @hallonsaft för goda råd och uppmuntran. Liksom medhåll i just hur ologiska vissa hushållsredskap är. :mad: Iofs känner man sig som när man ska skruva ihop något från IKEA och vill döda glada gubben :rage: Hoppas bara innerligen att jag satte på det nya bladet rätt. Såg precis likadant ut i båda ändarna och på båda sidorna. :confused:

Buke har gjort det igen och jag var duktig och hojtade på @dobbis teknikmiraklet.
Bukeakuten löser mycket men det här var en ny sak på listan över lösa knepiga fall :rofl: @MJLee innan du ska/behöver använda den så testa att bladet sitter osv. men inga fingrar utan skrapa mot något tåligt och inte mot dig själv heller helst.
Hojta om Bukeakuten behöver lösa bandage finns säkert vetflex nära i olika storlekar i bukefalisters gömmor.

Det ska se likadant ut på båda sidor. Vad duktig du var! :up:

Det ska se likadant ut på båda sidor. Vad duktig du var! :up:

Tack ska du ha. Vet inte hur mycket ilska och blodvite samt svavelosande eder som skulle uttalats här hemma, till kattens ogillande om inte för dig. Till slut hade jag nog gått och köpt en ny skrapa i ren frustration :meh: Jag vidhåller att det här var bland det mest ologiska och idiotiska hushållsredskap jag har använt någonsin. :mad:

Tack ska du ha. Vet inte hur mycket ilska och blodvite samt svavelosande eder som skulle uttalats här hemma, till kattens ogillande om inte för dig. Till slut hade jag nog gått och köpt en ny skrapa i ren frustration :meh: Jag vidhåller att det här var bland det mest ologiska och idiotiska hushållsredskap jag har använt någonsin. :mad:
Ologiskt ja! men attans det engagerade våra små grå. :up: Kunskap är inte tungt att bära :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 718
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar