Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan man undra han sa vi har sökt jobb åt dig enligt det som står i dom här pappren och inte lyckats tydligen tror han min status är den samma livet ut som när var nyopereradJösses. Undrar om alla är hemma där?
De började med att tugga på dem färska! att rosta dem och sen ha i vatten kom senare. Te är också spännande, enligt sägnen var det en kinesisk kejsare som råkade få teblad i sitt varma vatten och tyckte att det var gott.Tank vad fattig varlden skulle ha varit om Etiopierna inte hade funderat over vad som skulle handa om de kokade kaffebonor i vatten?
När jag var yngre fick jag ett vykort av min mamma där det stod "Ordning är för idioter, genier behärskar även kaos". Jag hade det inte särskilt städat på mitt rum
Och jag brukar tänka med förskräckelse på hur hemskt det hade varit att visa upp varje vrå av sitt hem på det viset - på TV ! Men det är kul att titta på .Kollar på gårdagens avsnitt av Vem bor här. Kul med skånska hem men hittills är det inget jag vill bo i
De började med att tugga på dem färska! att rosta dem och sen ha i vatten kom senare. Te är också spännande, enligt sägnen var det en kinesisk kejsare som råkade få teblad i sitt varma vatten och tyckte att det var gott.
Fått i mig en macka och varit ute med sopor i regnet. Ska vi hoppa från vinter till höst direkt?
Det är olagligt att öppna andras post!Inte nöjd. Fick en kallelse till årskontroll hos läkare. Hittar det i brevlådan utanför kuvertet som låg bredvid! Nu tror jag inte att det spelar roll så, men ändå obehagligt att brevbärare har sett mina privata läkaruppgifter. Särskilt som det innehåller ett formulär man ska fylla i. Fattar inte hur det gått till förutom att någon har öppnat det med avsikt. Iofs var inte kuvertet uppsprättat.
Är det den dregglisen som Fisken var fotomodell åt?Nyss kollat ikapp farmen Norge, vilket inte var särskilt lätt när sparven ville att vi skulle ha fullt fokus på henne. Hon var väldigt glad och skrattade för fullt
Visa bifogad fil 13049
Jättetrist att det blev så men du är värd så mycket mer
Den är grymt snygg på bådaJapp. Finns matchande byxor nu också, det var dom jag sydde idag
Visa bifogad fil 13052
Tack själv,du är helt underbarTack för ett långt och roligt samtal @dobbis , det var precis vad jag behövde!