Varit sjuk hela påskhelgen men nu är det hopp om livet igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det inte hade varit så förbenat kletigt att baka bröd , så hade jag nog gjort det oftare. Det är ju så gott med varmt bröd och smör som smälter....
Om det inte hade varit så förbenat kletigt att baka bröd , så hade jag nog gjort det oftare. Det är ju så gott med varmt bröd och smör som smälter....
Har haft en sådan, men den står i förrådet sedan länge.Bakmaskin?
Trök men blod är inte alltid tjockare än vatten och jag håller med ovanstående. Hon verkade inte riktigt vettig ändå.
Styrkekram.
OT hur gick det? Fick du bort cancergrejen?
Jodå, jag bär stolt runt på ett hål som hålls ihop med 18 stygn. De fick ta bort lite läpp med så det blir spännande på måndag när stygnen ska bort. Läkaren trodde iaf att han fått bort allt.
Kramar
Nu har syster sagt upp bekantskapen med mig helt. Vilken jävla toppendag
Ska nog försöka äta något.
@Marita73 Så tråkigt att höra. Styrke kramar.
Tank vad fattig varlden skulle ha varit om Etiopierna inte hade funderat over vad som skulle handa om de kokade kaffebonor i vatten?
Jösses. Undrar om alla är hemma där?Nu har läkaren skickat intyg till FK om förebyggande sjukskrivning på 25% för att jag ska träna för att kunna komma tillbaka till mitt gamla jobb. Har aldrig hört talas om det men enligt min koordinator är det rätt vanligt i rehab . Enligt min boss .när dom skulle hyra ut mig till en fjällanläggning som dom redan gör med en kollega . Då hade dåren talat om allt som står i mina båda sjukintyget. Bör ej köra maskiner har svår smarta och alla symptom vid utbrändhet. Har ni något jobb som passar honom. Anade ugglor i mossen och nu fick jag det bekräftat vid rehabmöte
Nu har syster sagt upp bekantskapen med mig helt. Vilken jävla toppendag