Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om det inte hade varit så förbenat kletigt att baka bröd :wtf:, så hade jag nog gjort det oftare. Det är ju så gott med varmt bröd och smör som smälter.... :d
IMG_20180403_201846_204d693d08b615c9114.jpg

Bakmaskin?

Trök men blod är inte alltid tjockare än vatten och jag håller med ovanstående. Hon verkade inte riktigt vettig ändå.

Styrkekram.

OT hur gick det? Fick du bort cancergrejen?

Jodå, jag bär stolt runt på ett hål som hålls ihop med 18 stygn. De fick ta bort lite läpp med så det blir spännande på måndag när stygnen ska bort. Läkaren trodde iaf att han fått bort allt.

Kramar

Jodå, jag bär stolt runt på ett hål som hålls ihop med 18 stygn. De fick ta bort lite läpp med så det blir spännande på måndag när stygnen ska bort. Läkaren trodde iaf att han fått bort allt.

Kramar

Ansiktet läker otroligt fort. Jag har 4 plattor, titannät under ena ögat och totalt 18 stygn vid ögat samt nästan 30 i munnen efter en olycka och idag har jag bara 2 fina tunna streck (som göms av alla rynkor :rofl: )

Gött att de fick bort allt!

Skall flytta tokiga ponnyn ( lång historia...) var i det nya stallet idag för att bädda boxen. Blev glad när jag kom strax efter kl 19 hästarna var ute både tävlingshästarna och hobbyhästarna. Tokiga ponnyn kommer få ca 6 timmar mer ute tid/dag. Det gillar jag!

Nu har läkaren skickat intyg till FK om förebyggande sjukskrivning på 25% för att jag ska träna för att kunna komma tillbaka till mitt gamla jobb. Har aldrig hört talas om det men enligt min koordinator är det rätt vanligt i rehab . Enligt min boss .när dom skulle hyra ut mig till en fjällanläggning som dom redan gör med en kollega . Då hade dåren talat om allt som står i mina båda sjukintyget. Bör ej köra maskiner har svår smarta och alla symptom vid utbrändhet. Har ni något jobb som passar honom. Anade ugglor i mossen och nu fick jag det bekräftat vid rehabmöte

Försöker komma till ro
Handlade lite grejer till katten idag med.
Men glömde leksaker.
Nåja ska beställa från nätet sen
Inte mycket att se på burken heller.
Ska fråga hv om jag kan få tapetserat i sovrum och tvrum.

Nu har läkaren skickat intyg till FK om förebyggande sjukskrivning på 25% för att jag ska träna för att kunna komma tillbaka till mitt gamla jobb. Har aldrig hört talas om det men enligt min koordinator är det rätt vanligt i rehab . Enligt min boss .när dom skulle hyra ut mig till en fjällanläggning som dom redan gör med en kollega . Då hade dåren talat om allt som står i mina båda sjukintyget. Bör ej köra maskiner har svår smarta och alla symptom vid utbrändhet. Har ni något jobb som passar honom. Anade ugglor i mossen och nu fick jag det bekräftat vid rehabmöte
Jösses. Undrar om alla är hemma där?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 718
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar