Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helvete så trött jag är.. Färdigpizza och sen sängen.
Medan jag väntar på pizzan får jag lätt dusch av vita katten som snott mitt vattenglas och sitter och skvätter. Det duger inte att bara dricka, man måste ned med tassen och plaska med. :cautious:

Uppe från badet. Glömde först att sätta i proppen, trots jag satte igång vattnet för att fylla upp :banghead: Ska ta mig lite te nu. Lyssnar på ljudbok också. Har sagt upp Storytel, nu när jag ska byta arbetsplats kommer jag inte kunna lyssna lika mycket som tidigare, så jag vet inte om det är värt att ha det även om jag bara lyssnar hemma?

Kalluft ❤❤❤❤
IMG_20180403_191041.webp

Möblerat om lite i vardagsrummet nu. Ska dock ordna filmhyllorna för det är kaos. De har fungerat lite som "åh, där finns det plats. Där klämmer jag in lite saker". Ser förjävligt ut. Blir inte bättre av att det står lite pringlesrör lite vartstans där då jag ska använda dessa i framtida pyssel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 717
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar