När jag var yngre fick jag ett vykort av min mamma där det stod "Ordning är för idioter, genier behärskar även kaos". Jag hade det inte särskilt städat på mitt rum
Den minns jag.
För övrigt hittade jag lite bilder på dig idag från ridskoletiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag var yngre fick jag ett vykort av min mamma där det stod "Ordning är för idioter, genier behärskar även kaos". Jag hade det inte särskilt städat på mitt rum
Låter väldigt dyrt ändå.Ford.
det var för två fjädrar, hjulinställning och ett nytt hjullager
Har den fastnat? Annars är det bara att trycka ner knappen, den i mitten alltså och samtidigt dra den uppåt mot öppningen.Nej, jag måste skjuta upp knappen så rakbladet visar sig. Gah! Fattar bara inte hur det fungerar.
God natt hoppas du somnar snabbt och sover lugnt.Nu orkar jag inte titta på mer film, sista halvtimmen får bli till frukosten imorgon
Natti alla goa bukefalister
Beställt hem lite kläder Skulle dock behöva köpa betydligt mer kläder
Har den fastnat? Annars är det bara att trycka ner knappen, den i mitten alltså och samtidigt dra den uppåt mot öppningen.
Natti NattiNu orkar jag inte titta på mer film, sista halvtimmen får bli till frukosten imorgon
Natti alla goa bukefalister
Toppen ! Då litar jag på honom.På torsdag kommer våren. Sonen ringde nämligen och meddela att raggarbilen skulle ut då...
Det borde vara olagligt att posten skickar post till helt fel adresser också !Det är olagligt att öppna andras post!
@MJLee Fixa bild på eländet så är det säkert någon som har bra koll. Innan du skär alla fingrar av dig tack.
Klick, skit i snygg eller inte och upp med bild NU! basta!!
Du kanske har nån annan variant. Min har några år på nacken. Men på den måste jag skruva loss den en bit (ser lite ut som ett skruvhuvud) för att kunna byta blad.Jag gör det så långt det går - knappen alltså - och bladet kommer ut en bit och jag kan trycka den lite neråt så en flik böjer sig lite uppåt på andra sidan men sedan händer ingenting mer förutom att jag försökte lirka ut bladet och skar mig