Här hänger ingenting.Här hänger regnet i luften. Borde bära in ved men soffan är rätt bekväm.
Det spöregnar. Rejält och seriöst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här hänger ingenting.Här hänger regnet i luften. Borde bära in ved men soffan är rätt bekväm.
Finns plats här med och jag kan plantera en låda balkonggräs medKom hit så kidnappar vi honom! Han kan bo på min balkong!
Jag har inte ens börja tänka på att nypa den här dagen, började med katastrof migränanfall men nu kan jag åtminstone sitta uppJag kanske borde ta tag i min dag och sådär. Har en gräslig huvudvärk som jag tror har med vädret att göra. En liten promenad kanske kan pigga upp lite?!
Den är toppenbra! Helt klart värt 20 min enkel resa och frysande stunder på läktaren@Ninnurur låter som en bra ridskola
Jag har inte ens börja tänka på att nypa den här dagen, började med katastrof migränanfall men nu kan jag åtminstone sitta upp
Fy fan, migrän suger stenhårt. Krya på dig
Promenaden var skön men hjälpte inte huvudvärken. Har nu krupit ner i soffan för att vila lite.
Migrän borde förbjudas. TackFy fan, migrän suger stenhårt. Krya på dig
Promenaden var skön men hjälpte inte huvudvärken. Har nu krupit ner i soffan för att vila lite.