Sv: Vi Newbies Nr 2!
Men stackars lilla vännen!!
Inte konstigt att du brakar ihop, jag hade gjort det för länge sen medan du har varit enormt stark!
Kom ihåg att ta hand om dig själv även när hästarna är sjuka, du behöver det lika mycket som dom!
Tycker du har fått till en jättebra lösning till sjukhage, med lite brädor som du säger så kan det inte bli bättre! Självklart inte den ideala uppväxten du önskade åt din lilla unghäst, men helt klart det allra bästa som kunde göras åt situationen!
BoT tror jag absolut på, använder det själv till min rygg och det hjälper absolut och är jätteskönt! Om du inte har använt det själv / det följer med instruktioner, så googla invänjningen. Man ska börja med nån timme om dan innan man använder hala dagar så kroppen hinner vänja sig. Det visste jag inte när jag köpte snabbbandage t tanten, och blev förvånad när det inte funkade..
Ta nu och lyxa till det åt dig själv med, köp en 50-spänns starbucks supergod kaffe/ ta med tårta på väg hem frå¨n jobbet/ ta ett glas vin ikväll fastän det är måndag, FÖR DET ÄR DU VÄRD!!!!