Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hela gymdiskussionen får mig osökt att tänka på: https://www.instagram.com/p/Bcpkh1NFdqU/?hl=sv&taken-by=assholesonlin
En som har dåligt självförtroende i många situationer. Jag tror att en osäker människa blir osäker på om det gäller hen när denne läser, medan den självsäkra vet att det inte gäller denne.Hur definierar du en osäker människa? Tror du att en, för dig, osäker människa definierar sig på samma sätt?
Haha oj! Jag har gymmat i många år och kommer från idrottsfamilj, men har aldrig råkat ut för liknande saker. Grabbarna på de gymmen jag tränat sköter sig riktigt fint. En gång var det en äldre gubbe som gav mig tips i en övning. Han var där med sin tant och de låg och kiknade på golvet av skratt för att hon påstod att han fuskade med övningarna och han nekade Jag tänkte att en sån relation vill jag ha när jag är gammal. Visade sig att tipset han gav mig faktiskt var riktigt bra, även om det kom oönskat.
Jag har svårt för när det är gymbild som förstabild, däremot om det är en gymbild bland massor av annat, då är det ok. Har någon lagt upp 4-5 bilder och alla är tagna på gymmet (ofta "spännisbilder" när det är så), då sveper jag alltid vänster även om jag tycker att personen i fråga är skitsnygg. Då tränar jag ändå gärna på gym, har varit ihop med en bodybuilder osv, så att någon tränar tokmycket avskräcker inte det minsta.Tack, det är bra tips. Bilderna är a och o.
Så gymbilder är inget som tilltalar ?
Vad gäller snygga bilder är jag medveten om att man kan göra mkt med kvalitén. Jag har bilder både tagna med en riktig kamera och selfiés . Däremot skrattar jag inte på bilderna direkt. Då jag ser förfärlig ut då. Jag har provat bilder där jag ler men resultaten blir sämre i mina ögon.
Klicka på att ha med dem som multicitat, då hänger de med överallt, oavsett byte mellan trådar, tills du besvarat dem (eller tagit bort dem).Hur hämtar man citat från andra tråden?
Hur hämtar man citat från andra tråden?
Det jag ville komma fram till är att jag är helt okej med att man har krav. Men om man blir sur över att andra inte deklarerar om de uppfyller kraven eller ej, så är det kanske bäst att ange kraven själv.
Jag har svårt för när det är gymbild som förstabild, däremot om det är en gymbild bland massor av annat, då är det ok. Har någon lagt upp 4-5 bilder och alla är tagna på gymmet (ofta "spännisbilder" när det är så), då sveper jag alltid vänster även om jag tycker att personen i fråga är skitsnygg. Då tränar jag ändå gärna på gym, har varit ihop med en bodybuilder osv, så att någon tränar tokmycket avskräcker inte det minsta.
Jag tror nog att många har svårt att sätta sig själv i rätt fack.En som har dåligt självförtroende i många situationer. Jag tror att en osäker människa blir osäker på om det gäller hen när denne läser, medan den självsäkra vet att det inte gäller denne.
Man får väl göra som man vill. Men är man ute efter något seriöst tycker jag det är bra om man anger att man har barn. Swipade nu och fick upp ett exempel på en presentation. Hon hade inga bilder på sitt barn men skrev såhär :
"Kramgo tjej med stort hjärta som gillar att träna på gym, dansa och spela innebandy. Mamma till en dotter på 5 år "
Håller helt med om att om man letar ett seriöst förhållande så bör man verkligen ange/berätta rätt snabbt att man har barn.
Men - jag har personligen oerhört svårt att fatta varför personer som uttalad själva VILL ha barn, inte vill träffa någon som redan har barn? Är det pga möjligheten för strul med barnets andra förälder? Eller för att man vil vara tillsammans om upplevelsen första gången man får barn? För mig låter detta som rätt oviktiga småsaker jämfört med att bilda en lycklig familj tillsammans med en person man gillar.
Det som slår mig när jag läser dina inlägg är att du verkar veta så lite om dig själv det måste göra det jättesvårt att hitta och leva i en relation när man inte ens känner sig själv? Att känna sig själv är ju på något sätt grunden i att möta andra.För mig är det nog att jag inte uttalat vet om jag vill ha barn. Utan om jag träffar den rätta då kanske jag vill det.
Måste man veta allt innan man går in i relation ?Det som slår mig när jag läser dina inlägg är att du verkar veta så lite om dig själv det måste göra det jättesvårt att hitta och leva i en relation när man inte ens känner sig själv? Att känna sig själv är ju på något sätt grunden i att möta andra.
Måste man veta allt innan man går in i relation ?
Jag tror att jag förmodligen vill skaffa barn om jag verkligen hittar den rätta. Men träffar man nån med barn blir man ju serverad ett barn direkt. Jag vill träffa och leva med personen i nåt år kanske innan man börjar diskutera barn.
Men vad händer om du bestämmer dig om några år för att du vill ha barn medan tjejen kommer fram till att hon INTE vill det (eller tvärt om)?
Spånar bara lite nu, du behöver inte svara, menar inte att "anklaga" dig personligen. Men har själv varit i den typ av situasjon och det slutade verkligen inte bra.