Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spaghetti alle vongole? Italiensk rätt med citron, vitlök, vitt vin, chili, persilja. Väldigt gott, är inte själv egentligen ett stort fan av musslor, men just denna rätten är väldigt godFick hjärtmusslor som jag inte vet vad jag ska göra med. Har någon något förslag? Gärna med vitlök.
Spaghetti alle vongole? Italiensk rätt med citron, vitlök, vitt vin, chili, persilja. Väldigt gott, är inte själv egentligen ett stort fan av musslor, men just denna rätten är väldigt god
Klart! Smakar den ok och luktar ok är den helt klart ätbar.Upptäckte att brieosten jag tänkt äta på nyårsafton gick ut igår (är ju så himla kort datum på dem) frågan är om man vågar äta en liten bit om den smakar och luktar felfritt?!
Fick hjärtmusslor som jag inte vet vad jag ska göra med. Har någon något förslag? Gärna med vitlök.
Körde förbi 19.30, såg fortfarande kö utomhus då.På gränby centrum idag så började kön till systemet utomhus.
Kompisen skrev va kö till systemet i Lilla Edet tror jag det var redan 12 på dagen, tänkte kö till mitt då skulle köpa några sorter till. Icke! Vid kl 13 var lugnt på systemet i Oxelösund trots begränsning på 20pers i butiken, puh. Inhandlades lite cider i olika smaker jag inte testat förutPå gränby centrum idag så började kön till systemet utomhus.
Var på systemet igår, men det var ingen direkt hjälpsam upplevelse Förstår att de har mycket att göra och är stressade, men det skilde helt klart i bemötande mot mig som okunnig och kunden som fick hjälp innan som pratade om vin på ett helt annat, kunnigt, sätt. Gör ju inte att jag känner mig stärkt i vilja lära mig mer tyvärr.
Fick hjälp av en annan kund som hörde min fråga och som också själv reagerat på tillsatser i vinet, vilket kanske är det jag reagerar på. Så nu provar vi ett naturvin från Frankrike och hoppas det blir bra
På gränby centrum idag så började kön till systemet utomhus.
TackKlart! Smakar den ok och luktar ok är den helt klart ätbar.
Körde förbi 19.30, såg fortfarande kö utomhus då.
Eller hur, vem tror jag att jag är. Det lär bli vanliga tacosEnsam på nyår men måste hänga i stallet så just nu går tanken att köpa indisk mat från restaurangen. Har inte de öppet hoppas jag thai har öppet. Har inte de öppet så blir det pizza. Finns inte det öppet får jag väl putta in pommes eller klyftpotatis i ugnen och hitta nåt kött till. Eller kanske grillad kyckling från affären
I ugnen?Mamma köpte rostbiff istället för oxfilé
Hur steker man det på bästa sätt?
Mm… men hon hade köpt skivor