Ventrilo / Dsound.dll.11

R

Revontuli

När jag ska öppna mitt vent så får jag ett felmeddelande med texten: C:/program/Ventrilo/ventrilo.exe är länkad till export dsound.dll:11 som inte finns.

Går det att göra ngt åt? Har hört att det ska gå och hämta dll filer?
 
Sv: Ventrilo / Dsound.dll.11

Nuefter att jag reparerat min windowsfiler står det istället att DINPUT8.dll Saknas.. hjälp :crazy:

-Gonatt:D-
 
Sv: Ventrilo / Dsound.dll.11

Åh, nej det fungerar bara inte. Har sökt igenom datorn och hittat mina både DSOUND.dll Och DINPUT8.DLL Men inte fungerar ventrilo för det :crazy:


-Gonatt:D-
 
Sv: Ventrilo / Dsound.dll.11

Installera om hela skiten så bör det fungera ;) Jag tror jag har haft nått liknanade problem med vent jag med..
GL HF
 
Sv: Ventrilo / Dsound.dll.11

Har inte haft sådana problem med min ventrilo.
Fungerar prefekt när vi spelar CS.

Men eftersom det programmet är väldigt använt så borde det finnas något svar på problemet.
 
Sv: Ventrilo / Dsound.dll.11

Det fungerade inte att installera om :crazy:
 
Sv: Ventrilo / Dsound.dll.11

C:/Program/ventrilo/ventrilo.exe en enhet som är ansluten till datorn fungerar inte

Det felmeddelandet visas också...
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 559
Senast: tott
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
29 165
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 489
Senast: Hajfisk
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp