Sv: Vem Väljer du?
Din kommentar gav definitivt det intrycket!
PL
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättebra skrivet av dig, allting! Jag håller helt med dig även om jag inte kan formulera mig på samma sätt.Jag skulle absolut inte vilja köra på någon annan. Men om jag skulle välja mellan att köra på en gravid kvinna eller min mor skulle jag välja att inte köra på min mor. Varför? För att hon står mig närmast. Det är min familj.
Så varför får jag inte byta ut min mor mot min hund?
Ingen skit av mig iaf!men vadå klaga för ni "inte bryr er om djuren" jag som skulle valt människan skulle ju gå till psykolog o var helt pantat i huvudet (inte riktat mot enbart dig Tant Gredelin)!! Om mitt djur var hotat slkullejag glädjeligen ge mitt liv i utbyte. Utan dem finns det ändå inget liv. Människor är idag väldigt ego och även jag.. tillhör ju oxå samhället, och jag gillar inte vart det är påväg och där vi "undervärderar" djuren, dom var här innan oss och jag anser då att dom näst intil har större rätt att vara här än vi.
Gud va jag kommer få skit nu![]()
men vadå klaga för ni "inte bryr er om djuren" jag som skulle valt människan skulle ju gå till psykolog o var helt pantat i huvudet (inte riktat mot enbart dig Tant Gredelin)!! Om mitt djur var hotat slkullejag glädjeligen ge mitt liv i utbyte. Utan dem finns det ändå inget liv. Människor är idag väldigt ego och även jag.. tillhör ju oxå samhället, och jag gillar inte vart det är påväg och där vi "undervärderar" djuren, dom var här innan oss och jag anser då att dom näst intil har större rätt att vara här än vi.
Gud va jag kommer få skit nu![]()
PL
Om det är en åldersfråga så är det väl ok, om det däremot är en generationsfråga så stundar bistra tider med den syn på medmänniskan som ges uttryck för!![]()
Det har jag också reflekterat över och har i mitt stilla sinne kommit fram till en logisk förklaring; De måste vara väldigt UNGA
![]()
Då ber jag om ursäkt om jag feltolkade ditt inlägg.
Vad är det som gör att kattens lek med musen ursäktas som instinkt, medans t.ex. människans jakt på rovdjur är ondska?
Om det är en åldersfråga så är det väl ok, om det däremot är en generationsfråga så stundar bistra tider med den syn på medmänniskan som ges uttryck för!
PL
KL
Att någon skulle välja att köra över min pojkvän/min familj/mina vänner hellre än sin hund är för mig obegripligt...