Snurrfian
Moderator
Bsf var ju hur skum som helst!Men jag ska tillstå att jag höll det för 50/50 vem som var ond idag. Avundades inte @cirkus att behöva välja - glad att jag slapp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bsf var ju hur skum som helst!Men jag ska tillstå att jag höll det för 50/50 vem som var ond idag. Avundades inte @cirkus att behöva välja - glad att jag slapp![]()
hehe, nä men fattade ju übersnabbt att cirkus och Mirtai hittat varandra, dock trodde jag att cirkus var ängel ...
och jag var också tvärsäker på FiaM var siad ond efter DL1, och att cirkus sm ängel fått den raden ( siaren siar FiaM och därför följde dig )så blev lite spooky på dig när du växlade till Habina sedan. Men sen började jag ju hitta en hel del på Habina själv så .....Hoppades @cirkus skulle fatta att hon var siad, har nog aldrig hänt att jag inte misstänkt henne innan![]()
Yes! Jag har gjort avtryck!
Jag tror inte att du var den enda som hade mig som ond efter min lite mindre bra start...och jag var också tvärsäker på FiaM var siad ond efter DL1, och att cirkus sm ängel fått den raden ( siaren siar FiaM och därför följde dig )så blev lite spooky på dig när du växlade till Habina sedan. Men sen började jag ju hitta en hel del på Habina själv så .....
tja hur många hade inte funderingar på mig efter att ha hittat leken sist och inte riktigt hade tid som jag brukar till första DL..Jag tror inte att du var den enda som hade mig som ond efter min lite mindre bra start...![]()
![]()
Så jag tycker inte att det var någon @Myrten för det var mycket mer raffinerat vad hon gjorde med en chans-ingrediens att käket inte alls skulle blivit stoppat. Nu blev jag ju inte alls lurad, jag bara visste inte vem som gjort det. Sorry @Blacksmithfarmmen du spelade ju ändå bra, trots att du gjorde så många skumma grejer så var de bortförklaringsbara
Det som var typiskt @Myrten var väl att inte ge upp och låta det bli oavgjort, jag diskuterade med lyan igår om/när leken skulle anses vara slut så vi gick igenom olika scenarion (hade de tänkt käka hade jag ju avslutat leken igår med oavgjort).
Bsf var ju hur skum som helst!jag ska inte tala om att jag hade världens funderingar på om det skulle kunna vara cirkus som hade blåst mig helt men i och att bsf inte funderade i de banorna så kände jag mig lite säkrare på att cirkus verkligen var god.
Ha ha, jag var inne på att om någon röstade på mig så skulle jag fatta att den var god och rösta på den andra. Du skulle gjort det och ändrat röst sen
Så det var ditt fel alltihopa![]()
Det ena behöver ju inte utesluta det andraAhaaaa, jag trodde förstås att det var att grundlura mig som var en Myrten![]()
Det ena behöver ju inte utesluta det andra
Men du hade en svår sits idag- jag hade inte velat bytt med dig!![]()