Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
YES!
Tack cirkus utan dig hade det inte varit möjligt
Cirkus måste älska dessa situationer
Planen måste ha varit att du skulle bli utröstad istället för Habina, eller?Tack alla, Niyama, lyakompisarna, ni goda - jag har haft skitkul, även om det blev väl spännande och inte riktigt gick som planerat alltid
Och jag som satt där och försökte hålla inne med röstlistorna. Tänkte att läser hon DL4 så är jag körd...Det var en true ole-dole doff nu på slutet.
Jag kände mid inte särskilt .... brydd.
Tja, istället för Habina. Istället för OutOfService, Istället för Sedna....Planen måste ha varit att du skulle bli utröstad istället för Habina, eller?
Synd om cirkus jag då som kämpade mig blå... (sittandes i en bil väntande på tonåringar som ska bara...) men Grattis onda då
F'låtSynd om cirkus jag då som kämpade mig blå... (sittandes i en bil väntande på tonåringar som ska bara...) men Grattis onda då
Tja, vi trodde ju vi var totalkörda där...Vad var det jag sa " nu outade hela lyan sig "
VaVaVa
Vad var det jag sa " nu outade hela lyan sig "
VaVaVa
Japp. Ulvarna käkar FiaM.Å vi var övertygade om att vi avslöjade oss.. men icke
Jag fick ju dessutom en rad av åskådarna faaast det kanske var tänkt att lura oss i annan riktning
JoppÅ vi var övertygade om att vi avslöjade oss.. men icke
Jag fick ju dessutom en rad av åskådarna faaast det kanske var tänkt att lura oss i annan riktning