Så som jag ser det så faller ju den teorin totalt så det finns väl ingen mening med att fortsätta tänka i det spåret.
Jo, om man är ulv och bara vill förvirra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så som jag ser det så faller ju den teorin totalt så det finns väl ingen mening med att fortsätta tänka i det spåret.
Habina är aktiv i leken, diskuterar onda fen och FiaMs avatar med en fe, håller med Snurrfian om att alla är onda (oklart om hon inkluderar sig själv)
Tack för lite gratis utbildning i ulvlekande!
Kan jag rösta på dig för att du är ond oavsett roll då?
Jag har jobbat hela dagen. Kom hem för typ 20 minuter sen och har precis ätit. Håller på att läsa ikapp. Stressigt värre@badboll behöver jag titta på men hon har inte skrivit sen efter dagDL igår. Komsi!
Mor ror, Lena är rar.Varsågod.
Haha! Det får du fråga LL om hon godkänner den teorin, men jag kommer ju att misstänka dig om du röstar efter ond personlighet och inte ond roll!
Jag tycker inte alls att det är udda med Mammas "utfrågning" av Snurrfian. Så brukar Mammas mig veterligen göra när hon vill veta något, alltså frågar tills hon får ett svar. Reder ut saker och ting. Gör inte alla det?
Jag är antagligen färgad av att @Mammas har varit ond eller LL i de lekar jag har varit med i, och det är väldigt likt hur hon har skrivit i de lekarn, om det sedan är hennes vanliga sätt eller om det är hennes sätt när hon är ond är ju helt omöjligt för mig att avgöra. Det är en nackdel att vara nybörjare, man har inte så mycket att jämföra med.Så uppfattar även jag mammas, speciellt efter leken då jag var ond spion och hon ulv. Då jäklar
Menar dock inte på att hon frågar ut i denna leken för att hon är ulv.
Men nu tror jag att du läser min inlägg som fan läser bibeln? Jag ska prova igen, igår före DL tyckte jag mig känna ett samband mellan dig och Myrten, vilket uppenbarligen visade sig vara fel. Jag funderade "högt" (i leken) vad som kunde ha gjort att jag satta er i samband och kom fram till att det antagligen var att ni är kompisar i bukelivet och det färgades in i leken.Varför tror du att jag har en specialroll för att jag skämtade med Myrten? Eller menar du att jag är ond för att jag gärna vill att du förklarar hur du tänker? Varför skulle jag som ond vilja veta hur mina medspelare resonerar men inte som god? Det är väl om något snarare tvärtom?
Jag fattar fortfarande inte riktigt varför ett samband med en person som garanterat inte har samband med någon är något man vill fundera över. Utveckla gärna.
Så du tror att jag kände mig hotad av Myrten för att vi skämtat, och därför övertygade mina ulvkollegor om att hon var det största hotet för att hon var mig på spåren? Om jag känt mig hotad hade det väl varit från typ Cirkus som röstade på mig?
Och jag hänger verkligen inte alls med i ditt resonemang, så jag ser gärna att du svarar.
Jo, om man är ulv och bara vill förvirra?
Nänä, vänta nu... Twista inte runt mina ord. Jag skrev till Snurrfian att jag FÖRUT brukade göra som hon gjorde och utgå från början att alla var onda tills motsatsen var bevisad. Medan jag numera håller mig till neutral tills jag blir mer säker åt ena eller andra hållet. Så just nu är alla neutrala för mig (bortsett från de där förbaskade tvillingarna som jag skall hålla tyst om), inte onda.
@Lobelia jag är en hon och jag har haft dåligt med tid. Försöker komma in i leken nu. Känner att jag har tidsnöd.
Nu när jag kollar så var det där i eftermiddags och det kanske inte var någon annan ulv (om hon nu är det) inne? Hm. Då är det lätt att råka pladdra på i leken istf att kolla med lyan först?Habina för att jag tycker det är underligt att hon skriver ut att hon tror hon hittat tvillingarna. Udda av en god att skriva en sådan sak, men samtidigt även udda av en ond att skriva så. Jag ser inte riktigt varför hon som ond skulle ha haft behov av att skriva ut det, hon hade ju kunnat vända sig till lyan istället för att skriva det i leken.
Jag är antagligen färgad av att @Mammas har varit ond eller LL i de lekar jag har varit med i, och det är väldigt likt hur hon har skrivit i de lekarn, om det sedan är hennes vanliga sätt eller om det är hennes sätt när hon är ond är ju helt omöjligt för mig att avgöra. Det är en nackdel att vara nybörjare, man har inte så mycket att jämföra med.
Men nu tror jag att du läser min inlägg som fan läser bibeln? Jag ska prova igen, igår före DL tyckte jag mig känna ett samband mellan dig och Myrten, vilket uppenbarligen visade sig vara fel. Jag funderade "högt" (i leken) vad som kunde ha gjort att jag satta er i samband och kom fram till att det antagligen var att ni är kompisar i bukelivet och det färgades in i leken.
Sen frågar du och jag svara samma sak, du frågar igen och jag svara samma sak... Jag vet inte hur tydlig jag kan vara? Min känsla var fel och nu funderar jag över varför jag fick den känslan?
Men i och med att du ligger på mig så hårt som du gör utan att det känns som om du läser min inlägg så påminner det starkt om hur du var som ulv förra gången. Det är mycket möjligt att du är lika som god men det har jag ingen som helst erfarenhet av. Alltså stärks jag i min tanke om att du är ond. Att det sen var stackars Myrten som blev käkad kanske hade helt andra orsaker, det kan ju ha varit så att lyan gick emot vad du ansåg också...
Jag är förbjuden att byta avatar.Du får byta avatar, den får mig att tänka han hela tiden och ibland missar jag att rätta mig Det är samma med Paddan.