Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
IRL livet ville visst ha uppmärksamhet också...
Jag tycker att @Mammas sätt att gå på påminner väldigt mycket om hur hon brukar vara som ond, hon kommer överhuvudtaget inte med några egna teorier utan ifrågasätter enbart mig. Det får mig att tro att jag är väldigt nära något som hon desperat vill få bort mig ifrån och därför går till attack.
Snurrfian röstar på Mammas
Det mest spännande är att jag enligt dig nu äntligen har svarat fast jag i princip har skrivit samma sak i alla inlägg, jag måste vara väldigt otydlig...Jag är ledsen, men så här ettrig är jag så fort jag har tid nog att vara det.
Sedan, detta har inte alls framgått. Jag har läst att du ska fortsätta ha ev samband mellan oss i bakhuvudet, när jag frågat varför (för att jag som jag skrev i inlägg #352 vill veta för att det säger mycket om vart jag har dig) har du dels bara upprepat samma och sedan "hotat" med att misstänka mig mer. Vilket jag anser märkligt, och frågar igen. Men just nu tycker jag att du är märklig inte mest för teorin, utan för att du upprepade gånger avstått från att förklara och dessutom har det känts som att du vill få mig att sluta fråga genom att säga att jag verkar ond om jag ifrågasätter dig. Nu har du ju svarat, men jag tycker att hela beteendet är märkligt.
Haha, no shit. Jag kommer nog ihåg när du ettrade dig fast vid mig i en lek, din fellow god, och satte igång ett stort jäkla drevJag är ledsen, men så här ettrig är jag så fort jag har tid nog att vara det.
Jag citerade ditt inlägg och la till egna funderingar, såg du inte?Hurså?
Jag säger detsamma!Usch det börjar närma sig deadline och jag har bara hunnit titta på hälften...måste bestämma mig snart. Inget kul att rösta på folk utifrån vaga misstankar, kan ingen komma med ett klavertramp?
Nu när jag kollar så var det där i eftermiddags och det kanske inte var någon annan ulv (om hon nu är det) inne? Hm. Då är det lätt att råka pladdra på i leken istf att kolla med lyan först?
Jag kan inte bestämma mig för om Paddan, är förvirrad eller vill förvirra, klart ät att hon briljerar i att klämma in olika former av ordet hint i en mening. Jag tror inte det är relevant för leken, men vad som kan vara relevant är om Paddan är ute efter att förvirra stackars goda som kommer att sitta hela veckan och reda ut hintningen eller icke hintningen eller om det möjligen är de onda hon vill åt. Det verkar i vart fall ha haft avsedd verkan med tanke på diskussionen.
Sedan tar hon upp dataspelande som potentiellt lett till dålig aktivitet eller om det nu är lyan som lett till den och dömer Jfrelin som ond för kvällen. Rösten verkar inte helhjärtad.
------------------
Jfrelin säger sig spela spel och nämner till och med vilket rättar cirkus påstående om vilka lekar hon deltagit i och håller med om att det är för tidig att lokalisera tvillingar och fortsätter sedan på tvillingtemat när hon röstar på Habina i denna omröstningen.
Väldigt lite substans, kan Paddan ha rätt om att Lyan tar tid eller har Jfrelin ett liv?
Blir lite fundersam över Jfrelins röst som känns lite väl "enkel" och lätt, och känns inte som om hon egentligen är intresserad av vad som händer i leken vilket får mig att fundera över henne och den enda som jag egentligen reagerar på utöver henne så här långt är bumpo som skriver att andra sagt att @Myrtens inlägg är "graverande" vilket denne sedan ändrade till "uppseendeväckande" och jag har nu läst igenom tråden två ggr och kan inte hitta något sådant påstående från någon annan utan alla verkar ta det med den glimten ögat den är förutom bumpo själv. Men eftersom Jfrelin inte verkar engagera sig och se vad som händer i leken så hamnar min röst där idag:
Paddington röstar på Jfrelin
Habina är aktiv i leken, diskuterar onda fen och FiaMs avatar med en fe, håller med Snurrfian om att alla är onda (oklart om hon inkluderar sig själv), är förvirrad över hintarna (men det är nog alla utom Mammas), snurrar in sig på tvillingar - förklarar sig och vill gå på magkänslan. Varför allt snack om tvillingar, det förbryllar. Å andra sidan var jag nog den enda som inte trodde Niyama var tvilling förrän hon blev utröstad i förra leken. Jag trodde mig skydda en eventuell tvilling, den eventuella tvillingen blev målet för käket den natten och jag visste varken ut eller in.
Många inlägg många åsikter men hon känns halvljum men åt det onda hållet. men liksom tvillingar är Habina direkt förvirrande.
.
Nänä, vänta nu... Twista inte runt mina ord.
Förlåt så mycket , jag tog det ur minnet, men det stämmer nu när jag tänker efter.
DL börjar närma sig och dom jag har i mina tankar just nu är snurrfian med hennes tankar angående mammas som jag inte hänger med på. Och så Habina med tvillingarna. Eller är båda goda och har snurrat in sig i något?
Nu när jag kollar så var det där i eftermiddags och det kanske inte var någon annan ulv (om hon nu är det) inne? Hm. Då är det lätt att råka pladdra på i leken istf att kolla med lyan först?