Harru Josh som balkongbord?
(nä, som sagt... sängen nästa.)
Det vore något det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Harru Josh som balkongbord?
(nä, som sagt... sängen nästa.)
Men förlåt då! alltså seriöst har jag verkligen inte fattat varför alla godförklarade cirkus så pötsligt.
I allmämnhet - förlåt - det var ju själva fan att jag tyckte du var så skum
Ja, tack för leken, så länge som den varade för min egna del
Men hade inte jag rykt och gett bort sior och jultomtemössan så hade vi inte vunnit
Jag trodde du var god spion ända till niyama avslöjade att du var ängel.
Vad fick dig att tro att jag var god?
Ja ditt val påverkade mycket eftersom Cirkus siade Break och sen delade ut ett beskydd till henne samma natt som ulvarna försökte käka henne.
Det fanna lite i bakhuvudet - egentligen var det Mammas som var mest skum men jag tänkte vad fan, jag lägger min udda enstaka obetydliga röst på Sasse så om jag behöver skydda henne sen så lär ulvarna i allafall inte försöka käka henne iom att jag var rätt säker på att de visste min roll@cirkus Jag som trodde det var en fulteknik, att misstänka/rösta på mig så ulvarna skulle bli osäkra och därmed försöka käka mig. Men så vare tydligen inte då
Och vem har kammat hem flest inlägg i leken nu då. Vad tror du @glömmerallt ?
Det var nog mer tur än skicklighet, försökte få med tankar om så många som möjligt vilket kanske var dumt när jag var så osäker
Va?!?!?!?Skånsk stad...? Hur skulle det kunna förknippas med mig? (Efter katastrofen med "min" skåning som visade sig vara ganska mångas skåning vill jag ogärna förknippas med något skånsk någonsin igen. )
Jag medSorry for that. Det tog ett tag innan jag fattade att du var god spion, men uppenbarligen var jag inte ensam om det.Jag trodde verkligen att TLV var goda spionen ett tag
Fattade du medelandet då?
Tur jag gissa rätt då
Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag försagt mig till (ulven) Mammas, dels när jag varit LL och dels när jag dött och haft info om (levande) någon roll. Helt plötsligt har hon samma info som jag. Numera undviker jag henne som pesten
För att jag var så sagolikt god naturligtvis
I allmämnhet - förlåt - det var ju själva fan att jag tyckte du var så skum
Det var skickligt att de fulsinta ulvarna lyckades vända oss mot varann
Hmm... Jag började ju inte spela som ond innan jag röstade på Killa jag brukar alltid vara god så det blev kortslutning i hjärnkontoret
För övrigt trodde jag att hon var ulv och eftersom min röst ändå inte skulle räknas fick jag för mig att det var ett säkert kort att rösta på henne.
TeamLundVer post: 1648021. member: 49145 skrev:Va?!?!?!?
What? Du trodde du var god?!Jag med
Ja, vem annars?ja, för det är ju så mitt fel!
Hon var den ende jag kunde komma på någon teori till övht sen vart jag väldigt osäker på vilket läger hon tillhördeJag har minsann inte försökt något Det var Sasse som började
Måste bara fråga om rösten på Mu - trodde du hon var god eller ond när du la den??
Eller alltså det stod ju ond spion men jag glömde det hela tiden. Första spioninfon jag fick var jag så lycklig för att jag insåg att Cirkus var ängeln. Yes, en allierad tänkte jag tills jag kom på att jag ju var ondWhat? Du trodde du var god?!
Ja, vem annars?