Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick ni ut något från den "sparade" ulven??
Och @Sasse du tycker alltid att jag är ond, oavsett vad jag har för roll
Är det nu jag skall nämna vad som händer om man korsar @Monstermom @Mumorsan och @Mammas ? Vill minnas att lyan hotade med att äta upp mig när jag skrev det där... ;-)
@Niyama Bara att han var en skådis? Inte typ världens raraste (och rätt tokigt snygg också) skådis?
Men ibland har jag ju rätt
Och bara så alla vet, jag sa att Habina garanterat var ond så fort hon blev Borgmästare. Jag litar icke på framröstade borgmästare!
Min topp som ulv var nog på den tiden då msn messenger användes som chatkanal för ulvarna. Jag hade bland alla mina kontakter en grupp med personer från forumet. Jag skulle skriva något till mina ulvkollegor i den konversation vi hade men på något vänster lyckas jag skicka meddelandet till alla som var i den där gruppen bland mina kontakter.
Alla goda som var med i spelet blev väldigt nöjda och glada och alla som inte var med i spelet undrade en del vad det var jag snackade om
Det minns jag! Visst var det du som jagade mig efter att jag blev framröstad till BM?
Nej, jag undrade varför alla ville ha en ful snubbe på bild
@glömmerallt jag hajade det där med bondgård (smart!), men alla dessa Josh hade jag liksom noll koll på. Fick vet av Myrten att han tydligen är skådis.
(Som svar på ditt pm.)
Jag fick just en teori
Är det nu jag skall nämna vad som händer om man korsar @Monstermom @Mumorsan och @Mammas ? Vill minnas att lyan hotade med att äta upp mig när jag skrev det där... ;-)
Men @Niyama han är ju den bäste skådespelaren! Se Mozart and the whale eller O...
häst kan väl också räknas som bondgårdsdjur, så jag trodde jag var inräknad också, @glömmerallt
Dela me er jag blir ju nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyfiiiiiiiiiiiiiiiiiiikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Men @Niyama han är ju den bäste skådespelaren! Se Mozart and the whale eller O...
Nej, jag undrade varför alla ville ha en ful snubbe på bild
Det står i den är tråden att han heter josh, annars hade jag också noll koll.
Tror också jag haft mer fel, å andra sidan är jag rätt säker på att jag varit ond flest gånger. Du får vänja digIbland, fast jag tror att du haft mer fel (eller ja, någon gång har du ju varåt ond och fått ut mig så det har väl varit bra för dig)