Kan ha varit du som började med att lova att vi fick käka dig ??
Åh nej! Det hade jag förträngt. Men jag kände mig som en dålig ulv. ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ha varit du som började med att lova att vi fick käka dig ??
Nää, hörni... Grannen på ena sidan har nåt slags släktfest (med högtalarna utburna på gräsmattan) och grannen på andra sidan har gett upp/planerar hämnd och har gått ut i garaget och startat metallsvarven... Om jag ska orka lyssna på alla sidor över staketen imorgon är det nog bäst jag börjar fundera på nattsömnen!
Nattinatti alla goa ulvar - och ni andra kan gott ha mardrömmar!
(förutom TLV då, sorry onda spionen - vi såg dig inte... )
Tror också jag haft mer fel, å andra sidan är jag rätt säker på att jag varit ond flest gånger. Du får vänja dig
Åh nej! Det hade jag förträngt. Men jag kände mig som en dålig ulv. ;-)
Nä faktiskt inte, jag syftade på användarnamnen.
Dig kom jag inte på någon omskrivning för. I början av leken var jag inne på att nämna dig och tlv om jag dog och då skriva något om skånsk stad, men det var det närmaste jag kom.
Lund, antar jagSkånsk stad...? Hur skulle det kunna förknippas med mig? (Efter katastrofen med "min" skåning som visade sig vara ganska mångas skåning vill jag ogärna förknippas med något skånsk någonsin igen. )
Jag har i varje fall länge misstänkt att det är någon form av kändis på breaks bild
Åh det är lite som när man är LLL och tycker det är så segt att skicka alla pm så att man kommer på den smarta iden att man kan ju skicka till flera bybor samtidigt...
Lund, antar jag
(Edit, jag läste mån-gas (som i gas från månen) Dags att sova tror jag...)
Oh! Jag är på!Det kanske är på tiden med ett nytt hunkspel
Det kanske är på tiden med ett nytt hunkspel
(Vilket är anledningen till att balkongbordet byttes mot Josh och sen har han hängt med )
Va? Trodde du inte att det var jag?
Skånsk stad...? Hur skulle det kunna förknippas med mig? (Efter katastrofen med "min" skåning som visade sig vara ganska mångas skåning vill jag ogärna förknippas med något skånsk någonsin igen. )
Sorry for that. Det tog ett tag innan jag fattade att du var god spion, men uppenbarligen var jag inte ensam om det.Jag trodde verkligen att TLV var goda spionen ett tagTyp den mest träffsäkra ängeln i historien? Något sådant tror jag Synd att det inte höll i sig
Sorry for that. Det tog ett tag innan jag fattade att du var god spion, men uppenbarligen var jag inte ensam om det.Jag trodde verkligen att TLV var goda spionen ett tag