Flaggar för att jag nog kommer ha lite tajt om tid på söndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Flyttat? Inte bortrest dit?Toppen!
Ska kolla med @Artline om vi kan få upp leken ikväll vilket vore bra.
Upplysningsvis: jag har flyttat till Åland så jag ligger en timma före er i tid. Buke-klockan verkar dock visa svensk tid Om jag vimsar med tider vet ni varför. Påminn mig då.
Nej, flyttat. Eller håller på. Jag är här först på prov i sex månader. Har kvar min lägenhet i Uppsala (och dubbla hyror pga andrahandsuthyrning som gick åt skogen). Men om det blir bra här utvandrar jag.Flyttat? Inte bortrest dit?
Aha, vad kul! (inte att andrahandsuthyrningen gick åt skogen dock)Nej, flyttat. Eller håller på. Jag är här först på prov i sex månader. Har kvar min lägenhet i Uppsala (och dubbla hyror pga andrahandsuthyrning som gick åt skogen). Men om det blir bra här utvandrar jag.
Jag har inte sett något om anmälningstopp så anmäl dig
Det ser ut att ligga "rätt" i tid för mig.LL: Artline & Myrten
1. LenaH
2. Niyama
3. Hedinn (om vi startar snart)
4. Blacksmithfarm
5. Kilauea (varnar för tidsbrist pga jobbhelg)
6. Elo
7. Qitis
8. Cirkus
9. Ceta (om leken blir mest under helgen)
10. bollen__
11. fio
12. Harrysen
13. Heffaklumpen (om det inte blir en allt för komplicerad lek för då säger min hjärna upp sig )
Den kan nog bli spännande ! Kolla rollistanVad många ni fick ihop tillslut. Hoppas ni får en skoj lek!
Jag kommer bli sjukskriven en månad till som det ser ut. Ska på ytterligare lungröntgen i början av april.Ähum, jag kan leka mera...
Fast jag vill inte slita ut er helt för om 2 veckor ska jag byta höft och sen kommer jag vilja leka ÄNNU MERA!