Äsch då, vi kan nog använda det emot digVill i god tid förvarna om att jag kommer tidvis ha dåligt med tid -såsom jag haft de senaste lekarna så ingen undrar över det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch då, vi kan nog använda det emot digVill i god tid förvarna om att jag kommer tidvis ha dåligt med tid -såsom jag haft de senaste lekarna så ingen undrar över det
ja det tror jag nog !Äsch då, vi kan nog använda det emot dig
Jag skulle vilja, men tror inte jag kommer att ha tid, tyvärr.Eftersom det ska bli lekstart idag puttar jag upp ifall nån mer vill vara med
LL: Lenis
1. Niyama
2. hemlig
3. bollen__
4. qitis
5. Killaloe
6.Blacksmithfarm
7. cirkus
8. Magnum (om leken startar tidigast på måndag)
9. Mirtai (antingen snabb start eller lekstart på måndag)
10. LenaH
11.
12.
Jag skulle vilja, men tror inte jag kommer att ha tid, tyvärr.
Haha, eller så kan jag vara med så ni har nån att rösta ut/käka vid första DL?
Men leken verkar ju inte bli så stor, tar inte så mycket tid då
Jag brukar ju rösta på dig första dl, men det är ju aldrig nån mer som hjälper till.Haha, eller så kan jag vara med så ni har nån att rösta ut/käka vid första DL?
Jag kan hjälpaJag brukar ju rösta på dig första dl, men det är ju aldrig nån mer som hjälper till.
Jag trodde det här stod i ulvleken, och började fundera på huruvida det skulle tolkas eftersom det inte stod i ot-färgJag drömde om ulvlekarna i natt. LL hoppade av eller något så deltagaren @bollen__ tog över som LL och jag ersatte Bollen i leken.
Jag hade ingen tidsuppfattning och trodde klockan var 18 istället för 21 så jag missade DL Men personen jag tänkt rösta på var ulv och lynchades ändå.
När jag läste ikapp sedan så framkom det att @Niyama var siare som hade siat den ulven.
Det får man Jag lärde mig jättemycket av det även om det fortfarande var skitläskigt när jag skulle vara LL själv för första gångenOkej det här är kanske en jättedum fråga
Men får man gå brevid en lekledare bara för att se hur det funkar liksom?
Typ som en tyst snäll praktikant
Jaa, ni är ju bara så elaka och röstar ut mig Så efteraom jag inte vinner är det meningslöst att ha några lekar öhtSlutar vi leka igen nu eller?
Jag röstade väl inte ut dig? Förr förra leken tror jag t.o.m. jag skrev typ "Killa som kändes så snäll". Så inte mitt fel .Jaa, ni är ju bara så elaka och röstar ut mig Så efteraom jag inte vinner är det meningslöst att ha några lekar öht
Kollektiv bestraffningJag röstade väl inte ut dig? Förr förra leken tror jag t.o.m. jag skrev typ "Killa som kändes så snäll". Så inte mitt fel .