Och jag som skrev ’är så snäll så hon är nog elak’Jag röstade väl inte ut dig? Förr förra leken tror jag t.o.m. jag skrev typ "Killa som kändes så snäll". Så inte mitt fel .
@Killaloe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag som skrev ’är så snäll så hon är nog elak’Jag röstade väl inte ut dig? Förr förra leken tror jag t.o.m. jag skrev typ "Killa som kändes så snäll". Så inte mitt fel .
Tror @Magnum vill ha en LL-kollega, nån som vill LL:a eller leka?
@Sasse @Hedinn @glömmerallt @Artline
TrorTror @Magnum vill ha en LL-kollega, nån som vill LL:a eller leka?
@Sasse @Hedinn @glömmerallt @Artline
Amningshjärna deluxe här så får nog hoppa denna gång, riskerar nog missa DL och snurra till det annars . Men tack för tagg.
Låter braJag kan tänka mig att LLa om ingen annan vill. Dock så har jag paus ifrån galna ideer
Är sugen på glasstema i Magnums ära.
Haha, jag hade för mig att det var så men orkade inte dubbelkolla och ville inte köra över digTror
Jag tänkte ju bara vara kuliss
Jag kan nog hänga på. Men beroende lite på när det blir, om det blir nattDL på kvällen och dagDL på morgonen, och inte som vi har ibland med bara en timma emellan så borde det funka.Jag kan tänka mig att LLa om ingen annan vill. Dock så har jag paus ifrån galna ideer
Är sugen på glasstema i Magnums ära.
Det är ju två som tidigast kan ha lekstart 1/6 så det blir väl efter det. Antar att du menar tvärtom med dl dagdl på kvällen och nattdl på morgonen (förvirrande ) och så är det väl oftast nu så bara det funkar för LL?Jag kan nog hänga på. Men beroende lite på när det blir, om det blir nattDL på kvällen och dagDL på morgonen, och inte som vi har ibland med bara en timma emellan så borde det funka.
Funkar det för er andra?
Haha. Ja såklart... snurrade till det lite.Det är ju två som tidigast kan ha lekstart 1/6 så det blir väl efter det. Antar att du menar tvärtom med dl dagdl på kvällen och nattdl på morgonen (förvirrande ) och så är det väl oftast nu så bara det funkar för LL?