Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tyvärr slutat, men tack ändåSkulle ju vara roligt om @Sasse har tid att leka lite
Vi kan rösta på varandra Kommer också ha ont om tid troligen.Mjaej... Jag är sugen på att svara ja, men flyttar idag och risken finns att det är begränsat med tid för min del under veckan pga det.
Beror på hur mycket tid som krävs från mitt håll
Jo kom igen! Vi kan lyncha eller äta dig snabbt!Mjaej... Jag är sugen på att svara ja, men flyttar idag och risken finns att det är begränsat med tid för min del under veckan pga det.
Mjaej... Jag är sugen på att svara ja, men flyttar idag och risken finns att det är begränsat med tid för min del under veckan pga det.
Vi kan rösta på varandra Kommer också ha ont om tid troligen.
Jo kom igen! Vi kan lyncha eller äta dig snabbt!
Med de villkoren, så okej dåJo säg ja..
Tack för frågan, men avstår nog en runda till, inte säker på att jag har tid eller ork till lek nu Jag hejar från åskådarläktaren istället!@iiantazie @karamelldrottningen kanske har vilat upp sig nu
Om det inte blir någon DL idag så kan jag vara med.Då sätter vi anmälningsstopp till kl 18, därefter börjar jag lotta roller så kommer leken upp när alla fått sin roll
@heffaklumpen vill du vara med om vi startar leken ikväll med första dl imorgon?
Innan första DL finns det inte så mycket anledning till annat än att röstaOm det inte blir någon DL idag så kan jag vara med.
Men bara om de andra deltagarna står ut med att jag med största sannolikhet typ bara kommer hinna rösta innan första DL. Sen har jag som sagt mer tid (och förhoppningsvis också ork) från och med torsdag