Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om ni har tålamod med ännu en nybörjare så kan jag tänka mig att göra ett försök.
Inte var du nå dålig i leken så att du behöver känna dig som nybörjare
Nejdå, rookies brukar sällan rösta på mig!
Kan avslöja att jag väldigt mycket kände mig som en
kan tyvärr inte hjälpa att jag var säkrare på Madas godhet än din å försökte skydda henne genom att rösta på dig, var rädd att ulvarna skulle försöka rösta ut henne om vi spridde rösterna för mycket
Kan avslöja att jag väldigt mycket kände mig som en
kan tyvärr inte hjälpa att jag var säkrare på Madas godhet än din å försökte skydda henne genom att rösta på dig, var rädd att ulvarna skulle försöka rösta ut henne om vi spridde rösterna för mycket
Nybörjare är jättevälkomnaOm ni har tålamod med ännu en nybörjare så kan jag tänka mig att göra ett försök.
LL: Niyama
1. Lenis
2. Artline
3. cirkus
4. xfie
5.
Nybörjare är jättevälkomna
och man får gärna göra om det igen @nickan1 tex? om det funkar med allt annat som pågår i ditt liv just nu (annars är du välkommen när det gör det)
@Niyama Hur många behöver du för att starta leken?LL: Niyama
1. Lenis
2. Artline
3. cirkus
4. xfie
5. Mirtai (om leken är klar före midsommar och det blir utan omvandlingar och större twister)
6. Madalitso
7. qitis
8. LenaH
9. fio
10. bollen__ (men inte under midsommar)
11.
12.
@Niyama Hur många behöver du för att starta leken?
Med tanke på att den ska inte pågå under midsommar och vara klar innan dess enligt i hur många anmält sig till denna leken?
vi kan ju försöka med att tagga några till så får vi se om några nappar10 räcker ju, även om det vore bra med 2 till. Kan starta när ni vill?