Gah, varmt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bra anledning att sitta inne istället för att vara uteGah, varmt!
Tyvärr inte förrän i slutet av maj, har skitstressigt just nu men hoppas kunna andas ut lite efter den 27:e.@Derring-Do har jag för mig att hon skrev att hon kunde igen i maj ?![]()
Då kan jag meddela alla i leken redan nu att jag inte kommer att vara aktiv i leken runt dl..Jag tänkte att vi kör på Lekstart på torsdag, med första DL på fredag. Så är det fritt fram om fler vill hoppa på tills dess.
Kan passa på att informera att Fredag-söndag kommer det vara sena DagDL => midnatt, typ, eftersom jag jobbar kvällar då. Sedan blir det mer normala - runt 21 som det brukar vara.
Samma här!Då kan jag meddela alla i leken redan nu att jag inte kommer att vara aktiv i leken runt dl..Jag måste försöka sova ikapp den här helgen!
![]()
Jag tänkte att vi kör på Lekstart på torsdag, med första DL på fredag. Så är det fritt fram om fler vill hoppa på tills dess.
Kan passa på att informera att Fredag-söndag kommer det vara sena DagDL => midnatt, typ, eftersom jag jobbar kvällar då. Sedan blir det mer normala - runt 21 som det brukar vara.
![]()
Sen DL borde passa mig bra medsen DL passar perfekt då jag jobbar natt i helgenska bli sååå kul
![]()
men den är du snart klar medNä, Squie skriver uppsats (men tack för frågan).
men den är du snart klar med
så dags att våga och vinna
så gör klart uppsatsen sedan är det dags att vara med !!!![]()