Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL : Vem vill vara ? :)( @Sasse och @Myrten ,möjligen med @Mammas som backup?:))
tema: :laugh: torde vara ett rent helvete :angel::cool::D

1 bumpo
2 Sookie
3 Habina
4 hemlig
5 Snurrfian (det gäller att passa på nu, i sommar får jag svårare att hinna med. ;) )
6 quarter4ever
7 Blacksmithfarm
8 @bollen__ ( bara leken startar i helgen )
9
10
11
12
13
14

15 - så att ingen glömmer. Squie som är utom lek/tävlan - o bara vill bli inkastad i en lya o läsa leken. :)

Jag roar mig med att lägga in Louise i tråden så länge. :angel: Ifall någon stackare lyckats missa henne. :eek:

160519_004_573d84bee087c305677bcf6e.jpg

LL : Vem vill vara ? :)( @Sasse och @Myrten ,möjligen med @Mammas som backup?:))
tema: :laugh: torde vara ett rent helvete :angel::cool::D

1 bumpo
2 Sookie
3 Habina
4 hemlig
5 Snurrfian (det gäller att passa på nu, i sommar får jag svårare att hinna med. ;) )
6 quarter4ever
7 Blacksmithfarm
8 bollen__( bara leken startar i helgen )
9 Artline
10
11
12
13
14

15 - så att ingen glömmer. Squie som är utom lek/tävlan - o bara vill bli inkastad i en lya o läsa leken. :)

Myrten gillar detta!

Då har jag kanske ett par att fråga om tips när det är dags då? ;) det ligger dock väldigt långt fram i tiden. Har lovat mig själv att när jag blir 35 så ska jag antingen köpa häst eller en golden retriever, känns som att det lutar åt en häst, haha. Har jag tur har mannen mjukas upp lite så att det blir båda ;)

Då har jag kanske ett par att fråga om tips när det är dags då? ;) det ligger dock väldigt långt fram i tiden. Har lovat mig själv att när jag blir 35 så ska jag antingen köpa häst eller en golden retriever, känns som att det lutar åt en häst, haha. Har jag tur har mannen mjukas upp lite så att det blir båda ;)
Jag har inte haft häst på tio år, men innan dess hade jag hållit på med/jobbat med/haft fjordhäst i ca 25 år. Så en och annan fråga kan jag nog besvara.

Nu börjar jag ibland känna mig lite sugen på häst att rida igen (har 10% galopphäst). Så länge jag jobbar som jag gör med 4 h restid/dag funkar det inte, men sen kanske... Har inget tvivel om rasen i alla fall. Den ska vara gul!

Jag har inte haft häst på tio år, men innan dess hade jag hållit på med/jobbat med/haft fjordhäst i ca 25 år. Så en och annan fråga kan jag nog besvara.

Nu börjar jag ibland känna mig lite sugen på häst att rida igen (har 10% galopphäst). Så länge jag jobbar som jag gör med 4 h restid/dag funkar det inte, men sen kanske... Har inget tvivel om rasen i alla fall. Den ska vara gul!

Jag har inte haft häst på typ 6-7 år. Det var två islandshästar som mina föräldrar ägde, är ju såpass ung att jag bodde med mina föräldrar för 6 år sedan. Islandshästar har dock aldrig riktigt varit min melodi.

jag har två gula ( fast ingen fjording ;) )
min hingst 2 år på kortet under sadelvänjning
60821D7A-FF11-42FE-9AF3-61E569EF2BB7.jpg

turmeric%20full%20fart%20mars%20-15%20hos%20Kajsa.jpg

och min saffran också två år på bilden och under sadeltillvänjning
AE11B8AF-E3EA-4104-9631-E40FF712E8C8.jpg

sedan sötchock på dessa två som föl :love:
saffran2vgammal.jpg

lillebrorgalopp2v.jpg

båda ca 3 veckor på fölbilderna
eller kom på att jag faktiskt har tre gula :o
men den sista är inte palomino utan buckskin
min "Bambi" men heter egentligen MS Wham A Bam ( pappa heter Wham Bam Thank U Mam:cool: )

IMG_1102.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka