Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller för dig på lördag om du håller för mig på söndag.ska tävla i reining, Western Riding och Western Horsemanship på en av mina uppfödningar som jag sålt
Hästens första tävling och min första på över 10 år
Klart jag håller tummarna för dig - för du ska också tävla då antar jag?
Jag håller för dig på lördag om du håller för mig på söndag.![]()
Då ska du få en till chans att ulv-förklara mig. Jag har aldrig gillat Prince....
(David Bowie däremot är nåt helt annat)
Cream?Hörde också det på radionSa att blir det föl inatt får det bli Prince-tema på namn! Och runt 10 kom ett isabellsto, så ja, jag får se om jag hittar något som passar...
men jorå Bowie är inte fy skam han heller - man skall inga andra gudar hava jämte .... eh... gudarna ?
very evil- indeeed !!![]()
Eller I will die 4 U ?Hörde också det på radionSa att blir det föl inatt får det bli Prince-tema på namn! Och runt 10 kom ett isabellsto, så ja, jag får se om jag hittar något som passar...
På tal om musik.
@quarter4ever
Jag är ytterst tveksam till covers, det brukar ta ett tag att acceptera dem. Men denna är i klass med originalet:
very very VERYVar för övrigt och såg Simon & Garfunkel när de var i Sverige -0? (04?05?) Jag tror jag var bland de yngsta i publiken dock...
Men det var coolt, och Everly Brothers var där också.
Tyvärr var några stolsgrannar inte så intresserade utan satt och pratade när hela publiken sjöng med ()
Cream?![]()
Ja, och det är ju kul att bra musik får leva vidare. Speciellt när den som gör covern gör ett så bra jobb.ja allt handlar om innerligheten![]()
vänd på detMamma sa det också, men tycker egentligen det är lite för kort och lite för vanligt + skulle helst vilja ha lite koppling till föräldrar/morfar också. ( Deodoro, Molinna - Bernstein)
Funderade på Diamonds and Pearls (D från pappan och diamanter och pärlor kan ju användas i smycken precis som bärnsten), men låter mer som en hingst för mig?
Eller Morning Glory ?![]()