Jag har tyvärr inte tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tyvärr inte tid
eller hur @MammasJag tycker det är dags för @niphredil att premiärleka nu när hon blivit fru och bara ligger på soffan och äter praliner...![]()
Skulle verkligen vara kul men jag kommer tyvärr inte ha tid på ett tag.nu har du blivit varm i kläderna![]()
![]()
Ha! Hade hemskt gärna gjort det (eller spelat ulvlek) men tyvärr sitter jag och svettas över en tenta som ska in imorgon. Och imorgon börjar panikplugget inför nästaJag tycker det är dags för @niphredil att premiärleka nu när hon blivit fru och bara ligger på soffan och äter praliner...![]()
då sparar vi dig till nästa lekHa! Hade hemskt gärna gjort det (eller spelat ulvlek) men tyvärr sitter jag och svettas över en tenta som ska in imorgon. Och imorgon börjar panikplugget inför nästa.
Ha så kul utan mig![]()
Tycker du kan vänta till i morgon m att få upp leken så kanske ytterligare några som blivit taggade hinner se det och hoppa medLeken kommer troligen upp i kväll, ska bara få rätt på rollerna....
Okej, jag väntar lite dåTycker du kan vänta till i morgon m att få upp leken så kanske ytterligare några som blivit taggade hinner se det och hoppa med![]()
LL Lobelia
Tema Emil i Lönneberga
1. Ferrari
2. Paddington (borde hinna leka en lek till innan pluggandet drar igång)
3. Snurrfian (jag ska ju bara skriva en 12 sidor med textilhistoria så det borde väl funka...)
4. Habina
5. Blacksmithfarm (beroende på hur det ser ut när leken är igång kan jag behöva rösta tidigt vissa dagar o.s.v. (som vanligt))
6. quarter4ever ( knyckte turnumret)
7. bollen__
8. @Artline
9. @Mirtai
10.@fio
11.@TeamLundVer
12. @Dentaku
13. Jfrelin (lucky no 13)
14.
15.
16.
det kan nog vara klokt - många som är taggadeOkej, jag väntar lite dåSå alla får chansen.
Tack för taggen men bebis vill ha all min uppmärksamhet just nu!![]()