Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag inser att jag lär ryka fort som fasen, men har jag tur så är jag ulv och kan fortsätta mitt liv i lyan.

Med dig är det ju dessvärre tvärt om, du gör lika mycket nytta i lyan som död....så det är liksom ingen vits att rösta ut dig om du är ulv O_o
det lät ju trevligt!
:p

Men vad fan? Är jag redan uppskriven!

Ja förfan jag kan vra den enda med dubbelnick - det blir så mycket lättare då
För alla andra O_o

cirkus röstar på cirkus för hon verkar totalt förvirrad
GA satte upp dig istället för henne själv för typ
3-4 sidor sedan?
kan kolla och återkomma med ett vattentätt inlägg
men är tämligen säker på att du är med!
Cirkus och karusell
ska jag hålla utkik efter i leken
;)

Hm...det slog mig förut. Är det illa när man finner det tomt när ingen lek rullar (var det inte ofrivilligt uppehåll för en eller någon lek sedan?).

Varför inte anmäla dig då? :)

1. Det slukar hutlöst mkt tid. Tid jag inte har.
2. Det slukar hutlöst mkt energi. Energi jag inte har.
3. Lekarna har förändrats, min känsla är att det krävs total närvaro..annars blir man misstänkt pga det. Lite facebookvarning - ständiga uppdateringar om vad man gör, varför man gör för att rättfärdiga sin frånvaro... o sådant gör mig matt.
4. etc.

:)

1. Det slukar hutlöst mkt tid. Tid jag inte har.
2. Det slukar hutlöst mkt energi. Energi jag inte har.
3. Lekarna har förändrats, min känsla är att det krävs total närvaro..annars blir man misstänkt pga det. Lite facebookvarning - ständiga uppdateringar om vad man gör, varför man gör för att rättfärdiga sin frånvaro... o sådant gör mig matt.
4. etc.

:)
De två första kan jag hålla med om, trea var under en period men nu tycker jag att det har varit lugnt på den fronten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden