Jag kan nog vara hemma från stallet till dess så du är välkommen hit om du villRunt 15-16 tror jag, beror lite på hur länge jag fastnar och fotar i Söderåsens nationalpark på morgonen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan nog vara hemma från stallet till dess så du är välkommen hit om du villRunt 15-16 tror jag, beror lite på hur länge jag fastnar och fotar i Söderåsens nationalpark på morgonen
Hur har du tänkt med dl-tider? Om första dl blit söndag kväll kan jag vara med, men det hänger på tiden gör dag-dl också.
Vad kul!Jag kan nog vara hemma från stallet till dess så du är välkommen hit om du vill
@glömmerallt brukar göra det bra.Jag har följt ringleken och blev riktigt sugen på att vara med nästa vända. Men kan någon vara vänlig att förklara hintförbudet för en nybörjare? I mina ögon går ju hela leken ut på att hinta om information kring egna eller andras roller, oavsett om det är för att förvilla eller med sanningen överensstämmande.
LL Niyama
1. bollen__
2. Blacksmithfarm
3.quarter4ever
4. Paddington
5. cirkus
6. fio
7. Habina
8. LenaH
9. Snurrfian
10. Koppen
11. @FiaM
12. Lobelia
Äh, jag hänger väl på. Bara Q accepterar att jag inte ligger i topp på inlägg hela tiden
kortfattatJag har följt ringleken och blev riktigt sugen på att vara med nästa vända. Men kan någon vara vänlig att förklara hintförbudet för en nybörjare? I mina ögon går ju hela leken ut på att hinta om information kring egna eller andras roller, oavsett om det är för att förvilla eller med sanningen överensstämmande.
Jag har följt ringleken och blev riktigt sugen på att vara med nästa vända. Men kan någon vara vänlig att förklara hintförbudet för en nybörjare? I mina ögon går ju hela leken ut på att hinta om information kring egna eller andras roller, oavsett om det är för att förvilla eller med sanningen överensstämmande.
Tack för förklaringen @glömmerallt ! Låter som det krävs lite rutin för att hitta gränsen, ni får gapa på mig när jag gör fel.
Du vill ju inte göra en @Hedinn i din första lek
Tipsar om att gå in i hall of fame tråden på senior ( sitter på mobilen så kan inte länka )Tell me more!
Klipper in fr Hall of Fame trådenTell me more!
@Hedinn var med i sin första lek (?) och var siare och hade hittat en ulv.
Hon försökte få till teorier och dom andra undrade varför hon trodde x var ond.
Då säger hon att hon har siat x
Alltså det funkar imorgon med så det är lugnt bara att ni vet att ni inte kommer se lika mycket av mig som vanligtVill ni ha lekstart imorgon eller söndag? Noterade att q4 tyckte söndag var bäst.
För min del spelar det inte någon rollVill ni ha lekstart imorgon eller söndag? Noterade att q4 tyckte söndag var bäst.