Så ängeln får också höra bikten?
Ja, men det kan man ju ändra lite om man vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så ängeln får också höra bikten?
Lockande! Men jag kamikazespelar alltid, men är ändå helt slut när jag till slut blir lynchad...
Äh, kom igen nu
Inte den här gången, det har varit lite för mycket, för länge och det börjar komma ikapp mig....Men joooo, det gör du!!
Förutom prästen undrar jag också vad ni tycker om vittnet?
#$#//%_%=$^_×$#/Jag tycker vittnet är kul! Framför allt var det väldigt underhållande för mig som LL när @Paddingtons dubbelnick fick bevittna hur Paddan själv blev uppäten. Man kunde ana visst hämndbegär i kommentaren som följde.
Nu har jag inte spelat med prästen men de onda behöver något som motvikt, det känns frustrerande som Ulv när det enda de goda behöver tänka på är att "bygga pussel" med de goda rollerna. Det finns gränser för hur mycket även den skickligaste spelare kan få lögner att verka trovärdiga och utan roller som kan störa ordningen och skapa osäkerhet så är det rätt trist att vara Ulv, man vill ju att ens egen sida ska kunna påverka rent praktiskt också.
Hur menar du? Prästen är väl en motvikt då, eftersom en ulv kan bikta sig?
Jo det var ju det jag menade, att ulvarna behöver kunna göra något fuffens. Men jag tycker inte att alla ulvarnas ska kunna bikta sig det blir lite väl mycket att tvinga prästen att aldrig rösta på/misstänka dem.
fixatJag vill vara med och leka! Någon som vill skriva upp mig?
Ur ulvperspektiv kan jag tycka att det är roligt med en roll utanför lyan, ledarvarg eller liknande.
Tagga fredag om mindre än fyra timmar!!!!!
roligt att så många vill vara med.
roligt att så många vill vara med.
Som jag sa till @Niyama , det blir underhållning i mellandagarna med