Om ängeln skyddar rätt och ni lynchar lagom många ulvar så
Vad många ni har blivit! Kul, då blir det många specialroller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart är det fredag!!!!
Varför har jag en känsla av att ja kommer åka ut bland de första och bara få titta på? Hm...
@Niyama Det är @Monstermoms förtjänst.Varför blir taggade namn understrukna nu? Fult!
Du får väl spela bra så du blir kvar
Ok! Jag kan hänga på om dagdl är efter 20.00. Annars blir det tufft. @Niyama
Men joooo, det gör du!!LL: Niyama (lekstart på fredag)
1. Idahoe
2. LenaH
3. Habina
4. cirkus
5. Snurrfian
6. Lilltess
7. Koppen
8. Matmissbrukaren
9. glömmerallt
10. Myrten
11. Hedinn
12. Lobelia
13. Klara
14. Sasse
15. FiaM (Varnar dock redan nu för dåligt med tid på lördag...)
16. CaisaLundblad
Lägger in @Sasse på listan och stryker mig själv, känner att jag just nu inte orkar med en lek med så här många deltagare.
Jag insåg det sen när jag tittade i "om buke". Förbannade @Monstermom
Vääääänta bara tills du själv är en skumögd tant...
Är det inte dax för dig att vara med i en lek nu förresten?
Haha, jo egentligen borde det kanske gått länge nog, men det får nog vänta till efter helgerna i alla fall.
Hur fungerar prästen?Vad tycker ni om prästen? Jag har bara varit med i en lek med den och det var på AoH, då gillade jag den men det kan bero på att jag kunde bikta mig och vinna
Hur fungerar prästen?
Dom andra kan säkert ställa upp på att lyncha/käka dig innan jul
Så ängeln får också höra bikten?Står på första sidan
"Prästen - Ulvarna har möjlighet att bikta sig bekänna sina synder en gång under leken. Väljer de att göra så, så är Prästen och Ängeln strängt förbjudna att anklaga den biktade personen för ulveri, eller att rösta på den, detta pga. att man inte kan avslöja något man fått sagt till sig i en bikt. Man får skriva att man är osäker på personen, men inte att denna beter sig ulvigt. Prästen har en sia och kan fråga LL en gång under leken om en deltagare är ond eller god. Prästen får dela informationen med Ängeln."