Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart är det fredag!!!!

Varför har jag en känsla av att ja kommer åka ut bland de första och bara få titta på? Hm...

LL: Niyama (lekstart på fredag)
1. Idahoe
2. LenaH
3. Habina
4. cirkus
5. Snurrfian
6. Lilltess
7. Koppen
8. Matmissbrukaren
9. glömmerallt
10. Myrten
11. Hedinn
12. Lobelia
13. Klara
14. Sasse
15. FiaM (Varnar dock redan nu för dåligt med tid på lördag...)
16. CaisaLundblad

Lägger in @Sasse på listan och stryker mig själv, känner att jag just nu inte orkar med en lek med så här många deltagare.

LL: Niyama (lekstart på fredag)
1. Idahoe
2. LenaH
3. Habina
4. cirkus
5. Snurrfian
6. Lilltess
7. Koppen
8. Matmissbrukaren
9. glömmerallt
10. Myrten
11. Hedinn
12. Lobelia
13. Klara
14. Sasse
15. FiaM (Varnar dock redan nu för dåligt med tid på lördag...)
16. CaisaLundblad

Lägger in @Sasse på listan och stryker mig själv, känner att jag just nu inte orkar med en lek med så här många deltagare.
Men joooo, det gör du!!

Vad tycker ni om prästen? Jag har bara varit med i en lek med den och det var på AoH, då gillade jag den men det kan bero på att jag kunde bikta mig och vinna :angel:

Hur fungerar prästen?

Står på första sidan :p
"Prästen - Ulvarna har möjlighet att bikta sig bekänna sina synder en gång under leken. Väljer de att göra så, så är Prästen och Ängeln strängt förbjudna att anklaga den biktade personen för ulveri, eller att rösta på den, detta pga. att man inte kan avslöja något man fått sagt till sig i en bikt. Man får skriva att man är osäker på personen, men inte att denna beter sig ulvigt. Prästen har en sia och kan fråga LL en gång under leken om en deltagare är ond eller god. Prästen får dela informationen med Ängeln."

Står på första sidan :p
"Prästen - Ulvarna har möjlighet att bikta sig bekänna sina synder en gång under leken. Väljer de att göra så, så är Prästen och Ängeln strängt förbjudna att anklaga den biktade personen för ulveri, eller att rösta på den, detta pga. att man inte kan avslöja något man fått sagt till sig i en bikt. Man får skriva att man är osäker på personen, men inte att denna beter sig ulvigt. Prästen har en sia och kan fråga LL en gång under leken om en deltagare är ond eller god. Prästen får dela informationen med Ängeln."
Så ängeln får också höra bikten?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar