Härligt @Myrten och @Breaktown !
Haha! Jag satt och kollade på ditt inlägg och bara "När skrev jag det där? "... Flashback till senaste leken..
Ingen panik gott folk - jag har koll på läget...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt @Myrten och @Breaktown !
Ju fler vi är, ju mer kan jag twista!
Jättesugen!! Tyvärr måste jag stångas med ett universitet och svettas över en uppsats så det bara går inteNå @Koltrast och @niphredil är ni inte lite sugna?
Jättesugen!! Tyvärr måste jag stångas med ett universitet och svettas över en uppsats så det bara går inte
Jättesugen!! Tyvärr måste jag stångas med ett universitet och svettas över en uppsats så det bara går inte
@Glooper Inte sugen på att köra en gång till?
Nakor?Önskemål på roller ni ABSOLUT INTE vill ha i leken går också bra!
Haha! Jag satt och kollade på ditt inlägg och bara "När skrev jag det där? "... Flashback till senaste leken..
Ingen panik gott folk - jag har koll på läget...
Roller jag är allt med bokstäver, onda roller som inte sitter i lyan men ändå vet om den och Nakor.
@Mammas roller jag avskyr: roller som frågar om bokstäver, lämnar bokstav efter sig osv. och olika förrädare.
Trist men det kommer fler lekar. Vi forstätter tjata tills du har tid.
Åh, jag förstår. Trist ändå, men du är duktig som prioriterar uppsats före lek!
Det skulle ju varit roligt, men jag har dessvärre inte möjlighet just nu. Kommer dessutom vara internetlös några dagar så den här gången får jag passa.
Eller så skriver ni min uppsats och stångas med mitt universitet åt mig så jag kan leka istället