Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker detaljer låter som en mycket bra idé. Hur var tanken med det upplägget?
Om Mammas föreslår att alla ska kunna trolla: gå inte med på det.
Har lärt mig att den typen av lekar jag själv gillar inte är så uppskattade av andra, så nu håller jag sällan lekar.
Fast jag tycker dina lekar brukar vara roliga. Har fått uppfattningen att många tycker det? Det var bara den där första leken som var så konstig och gjorde att jag hatar trollande för all framtid
Om man utvecklar det där upplägget endel så kunde det bli intressant. Jag ser spontant 2 möjligheter. Om det är 1 som trollar så händer inget, är det 2 så blir personen trollad, är det 3 så händer inget osv.
Det var att alla skulle kunna trolla, alltså att varje deltagare hade en trollkarlsroll också. Om en deltagare blev trollad av två personer så hände inget men om hen blev trollad av en så behövde man rösta så som den bestämt. Detta gjorde ju att ulvarna kunde prata ihop sig om hur de skulle trolla, och styra hela leken totalt. Eh, dålig förklaring. Det var min första lek som sagt, så jag trodde att upplägget ALLTID var så och begrep inte hur goda sidan nånsin kunde vinna.
Sorry Sasse
Jag har fått rätt mycket klagomål på mina "annorlunda" lekar, och folk som inte velat vara med. Personligen tycker jag det är skittråkigt att hålla en liknande lek som du nu gjort, en sådan vanlig. Jag älskar twistar eller när det går mot lätt vansinne
Du borde förresten kunna skriva upp dig i nästa lek tycker jag! Du börjar ju inte skolan förrän nästa vecka. Jag börjar fan på torsdag redan, en hel vecka innan dig
Nämen! Min röst är lag?
Hur du får tiden mellan en tordag och måndag till en hel vecka övergår dock mitt förstånd