Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med Shaggy men samtidigt så håller jag med dig Niyama att det är trist att "alla" verkar vänta med att rösta till sista minuten numera - det verkar ha blivit mycket vanligare senaste året mot för hur det var tidigare och jag vet inte riktigt vad man ska göra för att komma åt det. Kanske ha dag-DL så sent som möjligt och sedan natt-DL på morgonen dagen efter??
Då kan man väl lika gärna ha dagDL på dagen och så NattDL på kvällen? Sen dagDL och nattDL på morgonen tycker jag inte verkar så bra, eftersom en del kommer behöva gå och lägga sig innan dagDL och sen kanske inte hinner in på morgonen innan morgonfodring/skola/jobb.
Tycker det hjälper för aktiviteten att ha ordentligt med tid mellan dag och natt, så blir det inte det där med full fart precis innan dagDL och sen dör tråden till nästa dagDL.
Vi kanske kan variera lite? Nån gång tidig dag DL (kan ju vara allt från lunch till sen eftermiddag) och natt DL senare på kvällen, och nån gång dag DL på kvällen och natt DL under förmiddagen dagen efter... Det kan ju hjälpa för att sprida rösterna och att det är olika personer som "drabbas" och behöver rösta tidigt olika dagar, hur låter det?
Jag skulle ju i så fall kunna göra nåt ungefärligt "schema" i förväg och/eller PM:a tiderna så ingen behöver riskera att missa något. Eller blir det för förvirrande med varierande tider?
Vi kanske kan variera lite? Nån gång tidig dag DL (kan ju vara allt från lunch till sen eftermiddag) och natt DL senare på kvällen, och nån gång dag DL på kvällen och natt DL under förmiddagen dagen efter... Det kan ju hjälpa för att sprida rösterna och att det är olika personer som "drabbas" och behöver rösta tidigt olika dagar, hur låter det?
Och nej, Nakor kommer inte vara med, jag lovar.