Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Däremot ville jag berätta att jag precis har läst igenom den omtalade leken där Myrten lurade alla, det var mycket underhållande att läsa när man visste vad som skulle hända
Däremot ville jag berätta att jag precis har läst igenom den omtalade leken där Myrten lurade alla, det var mycket underhållande att läsa när man visste vad som skulle hända
Jag visste att något sånt hade hänt men ändå så blev jag också lurad när jag läste den leken Håller med om att det var mycket underhållande!
helst inte innan 20.30 om du vill ha några teorier från mig
Jag kommer troligen inte att vara hemma förrän runt 20 de flesta kvällarna framöver så egentligen - ju senare desto bättre
kommer tyvärr inte funka i praktiken att rösta kvällen innan varje dag så då kan jag lika gärna ta bort mig själv från listan på en gång.
säg att dag-DL är kl 18.00 och natt-DL är kl 22.00 eller morgonen efter.
Själv kommer jag hem från jobb/träning vid kl 19-19.30 vilket gör att jag missar dag-DL varje dag och för att inte göra det så behöver jag rösta kvällen innan, sedan beror det på när natt-DL ligger om det överhuvudtaget fungerar. Och som Hedinn själv skrev i förra leken så är det inte så kul att behöva rösta så mycket tidigare än alla andra och det blir väldigt svårt m teoriandet och lekandet att ligga så i ofas med alla.
well, får inte mitt schema att gå ihop framöver helt enkelt...