Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett tips är att läsa på denna länk:
http://blodbanken.nu/nav3.jsp?curpage=faq
Clerk Magistrate, Mr Pine Chip eller Judge Joe, kanske kan vara något för dig? De tre har modern stam och borde kunna lämna massa. Vet dock inget om styrkan, eftersom de enbart tävlat i USA och har inga avkommor i startbar ålder. De är heller inte franska.Jag letar en hingst med modern stam som lämnar massa och styrka. Och inte fransk. Någon som har ett förslag?
men vill TS ta en fölis på sin märr, är det ju upp till henne, och vad är det som säger att den här fölungen inte duger lika bra i ridning som någon av dem du råder henne att "rädda"? Att föda fram en travare enbart för ridning är idioti tyckerj ag, då det finns överskott av gamla travare som vill hitta nya hem, men har för mig hon skrivit att hon vela ha den till monté?
Hon efterlyser en billig hingst, så kastar märren är det inga tio tusen hon förlorar, så vidare inte märren blir sjuk och kräver vetrinärvård. Sprängavgiften är ju ofta 2-3000 på de billiga, och även om stoet står på seminstation och kollas på ex 16e dygnet tror jag inte kostnaderna kommer upp i tio tusen.
Precis, bara för att man har ett toppsto och betäcker med en topphingst är det ingen som säger att det blir skit av allting. Men man har större chans att lyckas med ett sådant par.Att avla är en chansning, och man får hoppas på det bästa.
lämnar du på inkörning kostar det, ska du köra in själv kostar det i tid och ev utrustning, om man inte redan har, men kan väl tro att de flesta som föder upp och ska köra in själv åtminstone har utrustning.