Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De initierade vet efter privat mail mellan TS o dobbis,. Vi andra har 0 koll eftersom man inte får länka till annonser här.
Visst är det bra att folk reagerar men samtidigt slösar man resurser och pengar på onödiga anmälningar som hade räckt med att googla lite för att se att det inte var smuggelhundar.
Jag hittade på första googlingen både kennelnamn, att föräldrarna är hälsoundersökta, pappan är välmeriterad från finland samt att valparna är reggade, de finns på hunddata också. Uppfödaren har även ställt ut andra avkommor och har fina bilder på rena, välskötta valpar på hemsidan. Det finns inte en chans att de är smuggelhundar alltså och genom en sökning på emailadressen var det plättlätt att hitta.
Läser man hela tråden är det lätt att hitta annonsen på blocket.
Det är knappast så att uppfödaren är seriös för att google säger så men det är inga smuggelhundar och hemsidan ser normal ut. Detta är en fet höna av en liten fjäder för att uppfödaren stavat fel på rasens namn (big whoop) och inte nämnde att de var SKK-reggade (som hen kanske inte tänkte på att skriva med). Slöseri med resurser och pengar för att man inte kan använda google och har problem med att folk stavar fel är för mig inte positivt.
Jag tror vi pratar om olika annonser. Den jag anmälde säljs av ett företag i södra närke.