Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I know how you feel Om det är till någon tröst så kände jag absolut inget på söndagen så man behöver inte känna något i förväg, rätt som det är blir det bara!
Haha, det blev faktiskt både stark thai-mat och vuxenmys kvällen innan för oss, dock båda två "bara" för att vi var sugna, helt utan baktanke. Det är tydligen så man gör
Jag skickade nyss ut sambon för att ta in hästarna (Han är så duktig! Jag har en 3-årshingst som han inte velat leda innan men nu låter han mig inte göra det Hingsten i fråga är väldigt snäll men kan bli lite yster typ 2 ggr i veckan och sambon är ingen hästmänniska) för det började regna, blåsa, snöa och hagla. Välkommen våren...
Tror faktiskt jag ska ge dem kvällsmaten idag, har inte varit där ute sedan i måndags!
Jag räknar kallt med att gå över ca 3 veckor och att det kommer sluta med igångsättning... Vet bara inte hur jag ska klara 3 veckor till utan att få sammanbrott och hamna på hispan. Jag börjar vara sjukt less på att min kropp är så begränsad.
lycka till å hoppas bäbis redan är ute när jag skriver detta! nu har jag börjat få olika känningar med olika "krämpor" som jag inte kännt innan,,de molvärker lite långt ner i magen å känns som mjölksyra i resten av magen..har ni med känt sånt innan?! inga förvärkar eller så än men massa sammandragningar om kvällarna så nu kanske kanske man är med i spelet iaf!
*kl* Min bebis tycker inte alls om när jag står eller sitter för länge. Tur att jag har varit ledig idag så att jag har kunnat lägga ihop två kycklinggratänger. Kunde ju jobba i omgångar då Idag går jag in i v 39, dvs 38+0 och jag har inga som helst känslor på att det ska bli bebis snart. Snarare att jag kommer se ut som en val med "flames" på magen i minst en månad till...
Jag har också fått bristningar på magen nu! Jag hade det ju på både bröst och lår innan, så varför inte..?
Jag vill ju ha bebis i morgon, så provade lite mys för ett tag sen... Jag känner nåt, men det har jag å andra sidan gjort varje kväll den här veckan... Men det sitter mer i svanken nu än vad det gjort tidigare.
Nu ska jag leta efter vinbärste och äta kladdkaka som sambon bakat till mig!
Spännande! Hoppas de håller i sig nu då och inte avtar.
Själv har jag drömt om förlossning nu två nätter i rad.... Lite drygt med 4v kvar... Men men.
Hur har det gått för Nordsvensken? Hon har ju inte setts till här nu på ett par dar. Tror ni hon fick en liten bebbe?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.