Sv: Vårmammor 2010
Ja det är helt vansinnigt vad det är hög volym på bio, jag är inte så förtjust i bio egentligen dels pga volymen och det är jämt snorkallt i salongen sedan hatar jag att bli sparkad i ryggen av bakomvarande person.
Ja det var bra men som stor Queen-fantast så hade man ju sina synpunkter på lite saker. T.ex. att de hade gjort om A kind of magic till en duett med två personer i kören. Fast det var jätte duktiga allihopa
Har med märkt att pyret far omkring lite extra när det är lite högre ljud. Va på bio igår kväll, det är ju som bekant lite högre nivå på dem än hemma i tvsoffan.
Kvällen avslutades med käk på restaurang. Är ingen van restaurangbesökare och fick en chock när huvudrätterna låg på minst 200:-
Men gott va det med välstekt angusbiff
Ja det är helt vansinnigt vad det är hög volym på bio, jag är inte så förtjust i bio egentligen dels pga volymen och det är jämt snorkallt i salongen sedan hatar jag att bli sparkad i ryggen av bakomvarande person.
Åh var det bra? Har bara läst om det, har ju fått jättebra recensioner
Mitt och sambons gemensamma intresse är just musik och konserter, tror att våran bebis har vart på fler konserter alla redan än de flesta går på under hela sitt liv Nästa spelning blir Rammstein i Malmö om 2 veckor, sen har vi fyra spelningar till med olika band som ska hinnas med innan liten ploppar ut.
Får hoppas att det blir en liten hårdrocksbebis precis som sina föräldrar
Ja det var bra men som stor Queen-fantast så hade man ju sina synpunkter på lite saker. T.ex. att de hade gjort om A kind of magic till en duett med två personer i kören. Fast det var jätte duktiga allihopa