Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smorde kokosfett på händerna och bänkskivan. Blev ännu enklare att jobba med då än med florsocker...
Hmmm- man kanske skulle hem o stjäla kökssoffan syrran har... Den används ju inte ändå.... Jag vet iofs inte var jag ska ställa den...
Mabuse- underbara lägenheter båda två- önskar att jag hade samma ordning som det var på dessa bilderna... Jag vet verkligen inte var jag ska stoppa undan möget. Snart får jag ett bryt och slänger ut allt
Brukar känna så inför varje vår iofs. Och nu har man ju VERKLIGEN varit hemma denna vintern...
Längtar nog ut...
Svårt att jämföra en stor herrgård med en lägenhet i stockholm. Då vill man 2 olika saker... Dessutom verkar man kunna punga in hur mycket pengar som helst i en lägenhet i S och få pengarna tillbaka. Utanför ullared känns det inte lika häftigt kanske...
Nu vet jag inte alls vad huspriserna går för i ullared men det är ju ett ställe många känner till...
JAg gillar det rejäla med en herrgård. Gammalt men ändå renoverat... Fast min dröm är nog att renovera upp ett av grevens slott här i närheten o göra hotell av. Fyyy va kul det hade varit.... Drömvinsten- har du lust att komma till mig nån dag??? Jag har en idé...
Känns bara som jag uttryckte mig så klumpigt och okänsligt mot Macken.