Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mabuse- underbara lägenheter båda två- önskar att jag hade samma ordning som det var på dessa bilderna... Jag vet verkligen inte var jag ska stoppa undan möget. Snart får jag ett bryt och slänger ut allt
Svårt att jämföra en stor herrgård med en lägenhet i stockholm. Då vill man 2 olika saker... Dessutom verkar man kunna punga in hur mycket pengar som helst i en lägenhet i S och få pengarna tillbaka.
Ja, Hedemorahuset känns nog mer som "hemma-hos-reportage" än de mäklarannonser man är van vid. Plus att bilderna lämnar en hel del att önska i fråga om kvalitet (dålig skärpa, vitbalans etc). Funderar på om säljaren själv ligger bakom fotografierna? Hinner tyvärr inte fundera mer just nu för nu kommer mina föräldralediga kompisar + bäbisar så jag ska slita mig från Buke
Jag har alltid problem med buke, just nu har jag en varning om att sidorna innehåller fel men annars får jag nästan alltid att webbsidan inte kan visas när jag svarar på inlägg så jag får backa och svara igen. Tar en massa tid
Han är röntgad i ryggen, de har scintat honom. Jag har haft ut equiterapeft. Jag har åkt till alternativmedicinare (örter mm) Vad mer kan jag göra? Är det värt att fortsätta? Hästen är 15 år och gått ett par tuffa säsonger på distansbanor. Är det dax att tacka för fin tid tillsammans och inse att det är dax eller ska man fortsätta och kämpa???
80 bred? hmmm nu blev jag osäker...
Stämde jätebra med 80 bred Jag gick ut o mätte...
Så 120*80 som Michellan skrev
Usch, stackars dig! Vad säger veterinärerna om att han snarast blivit sämre efter två års konvalescens? När tror de han ska bli bra i så fall?
För det låter ju onekligen som att han har rätt rejält ont, gissar att det är en arab, och då verkar det ju inte friskt att hästen inte vill galoppera?
Ok, nu måste ni förklara lite för en stadsråtta(), vad är det som gör den gården till ett drömboende?
Jag ser nog inte riktigt samma sak som er när jag tittar på den, så då blir jag såklart nyfiken på vad det är ni ser!