Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går ju dock att begränsa speltiden via användarkontot om man skulle vilja det.
Aha, då förstår jag
Nej, spelgalen kan jag inte påstå att han är. Hade en ide om att jag skulle begränsa hans spelande eftersom "alla andra" gör det. Så vi ställde en klocka på en timma men jag gav upp för jag fick bara stänga av den hela tiden för han skulle ut och leka och göra andra saker. Det kanske blir annorlunda när man spelar online, jag vet inte. Han har aldrig gjort det förut. Men då får vi begränsa det helt enkelt. Jag vill bara hitta något annat spel än det han spelar nu för jag tycker det är på tok för våldsamt. Finns det inget Byggare Bob-onlinespel
KL
la just upp bilder på min fina tjej i bildtråden här på förälder... Men nu vill jag ju lägga upp på min fina kille också (får dock inte lägga upp på min sambo, han blir galen så ni får hålla till godo med kille nr.2 i mitt liv) Hoppas det är ok, trots att vi mest snackar barn här inne
Det lät inte som något drömscenario precis... I ditt fall hade jag nog stannat hemma, även om det blir tråkigt för alla parter. De med 4-veckorsbebisen uppskattar nog inte förkylningsvirus, det är nog lite skillnad med äldre barn. Minns själv hur jag var i början, tyckte folk var jättejätterespektlösa som hostade 10 meter ifrån Vilgot typ.
Hoppas hunden repar sig under dagen, sjuka djur är inte kul...
+ AKB
Tack! Tycker oxå han är en fining
Han är stor och jag "normallång". Jag = ca 170cm, han = ca 183cm.
Vi ska tydligen äta rådjur i kväll... Jag hade hoppats och önskat surfnturf, men andra ville annat.... Men det blir säkert bra Gott Nytt År alla!
Det här blir bara värre och värre ju! Det verkar nästan som att de vill ha betalt för besväret också... Vi har köpt mat och dricka för nästan 2000 kr, så det blir drygt 300 kr/pers, men då ingår det ju allting. I jämförelse låter 75 kr väldigt dyrt för er mat. Potatis kostar ju inte många kronor liksom.Här blir det potatisgratäng och kycklingfilé i ugnen, för saftiga 75 kr per person.
Någon frågade om dricka ev. ingick - nej, vi får ta med allt sådant själva. Ingen förrätt, ingen efterrätt, inget bubbel till mingel osv.