Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kändes skönt att få träffa någon som svara på ens frågor.
Skoj!! nu ska vi bara se till att få med åtminstone Ia och Michellan också!Ang. lopp så har jag redan bestämt mig - i maj springer jag 5 km med dig Oregano! Det är precis vad jag behöver, ett mål att träna mot. 5 månader på mig, det borde väl inte vara någon omöjlighet direkt att gå från noll kondis till att orka springa 5 km i hyffsat tempo va?
Jag ligger nu o väntar på ambulanstransport t större sjukhus. Troligtvis op imorgon. Det är dock en storbrand i närheten o alla ambulanser upptagna. De har fixat så ture o min mamma får bo hos mig på ortopeden. Men har han det inte bättre hemma? Jag ammar ju fortf men kanske får sluta nu. Fanfanfan!
Fundera på vilken statistik du vill kunna föra över. Tror du kan föra över typ träningspassets längd, medelpuls osv från de enklare polarklockorna, men vill du ha grafer som visar hur pulsen förändrats under passet får du nog lägga ut lite mer. Har ingen koll på de klockor som finns nu, men kolla Garmin 305, de har sjunkit rejält i pris de sista åren.Jag har Nikes appar till min iphone och sensor i ett par av mina skor. Så jag behöver en klocka som man kan mäta pulsen med och gärna föra statistik på datorn. Skulle vara kul att mäta puls när man rider också
En helt annan sak, var har du fått tag på v's "iphone"? Tuva vill också ha en, hon älskar våra telefoner här hemma